21
سه شنبه 1 تیر 1400
شماره 8250
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ باج خواهی 700میلیونی برای آزادی گروگان 3ساله

آدم‌ربایان که با مردی اصفهانی دچار اختلاف مالی شده بودند پسر 3ساله او را ربوده و به ایرانشهر منتقل کردند. آنها برای آزادی این کودک 700میلیون تومان باج خواهی کرده بودند، اما وقتی پای پلیس وسط کشیده شد گروگان‌شان را رها کردند.
ویژه
مرد جوان به دلایل نامعلومی تصمیم گرفته بود به زندگی‌اش پایان دهد، اما پلیس وظیفه شناس وقتی او را در یک قدمی مرگ دید همه تلاشش را برای نجات او انجام داد.
با بالا رفتن بی‌رویه نرخ خرید و اجاره مسکن در تهران، ‌بسیاری از مردم ناچار به کوچ و حاشیه‌نشینی شده‌اند.
سرگردانی و آشفتگی مقابل مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای دریافت دوز دوم واکسن همچنان ادامه دارد و نشان‌دهنده نبود مدیریت واکسیناسیون در کشور است البته وزارت بهداشت در روزهای گذشته اعلام کرد که محموله یک‌میلیون دوزی واردشده تنها برای دوز دومی‌هاست اما در 3روز گذشته جمعیت زیادی از سالمندان با مراجعه حضوری به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، در انتظار تزریق واکسن ماندند.
داخلی
وقتی خبر ربوده شدن یک کودک در روستایی در استان گلستان پیچید، عده‌ای از اهالی شروع به تعقیب مظنونان کردند.
عذاب وجدان باعث شد که قاتل 7ساعت بعد از جنایت خود را تسلیم پلیس کند

خشم برادر با قتل خواهر پایان یافت

جنایی
وقتی دختری 28ساله در دام اعتیاد گرفتار شد، برادرش تلاش کرد او را از منجلاب اعتیاد بیرون بکشد اما نه‌تنها تلاش‌هایش بی‌فایده بود که بر اثر عصبانیت زیاد دست به جنایتی هولناک زد.
شلیک پلیس برای دستگیری سارق

شلیک پلیس برای دستگیری سارق

تعقیب و گریز پلیس با سارق فراری، با تیراندازی و بازداشت متهم پایان یافت. به‌گزارش همشهری، ساعت 18یکشنبه سی‌ام خرداد‌ماه مأموران کلانتری 126تهرانپارس در حال گشت‌زنی در خیابان استقلال، تقاطع سراج بودند که به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند.
چند نکته درباره مدیریت واکسیناسیون
چند نکته درباره مدیریت واکسیناسیون
بدقولی‌ فروشنده‌های بین‌المللی واکسن، به این منجر شد که پیش‌بینی‌ها و برآوردهای انجام شده از سوی ایران برای تأمین واکسن، محقق نشود و همین مسئله سبب شد تا میزان واکسنی که در دسترس قرار می‌گیرد، به‌مراتب کمتر از واکسن‌های مورد نیاز کشور باشد و روند واکسیناسیون مختل شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «تعداد سرویس بهداشتی ایستگاه متروی امام خمینی ره توپخانه کم است» در ستون با مردم روز 22خردادماه پاسخ داده است: «با سلام، احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند سرویس بهداشتی عمومی جهت استفاده مسافران محترم در بیرون ایستگاه متروی امام خمینیره است و همچنین در محوطه بیرونی ایستگاه امام خمینیره در موقعیت مکانی پارک آتش‌نشان جنب زمین فوتبال مجموعاً 8چشمه سرویس بهداشتی جهت استفاده همگان تعداد 5چشمه برای آقایان شامل4چشمه سرویس ایرانی و 1چشمه سرویس فرنگی و نیز 3چشمه برای بانوان شامل2چشمه سرویس ایرانی و 1چشمه سرویس فرنگی قرارگرفته است و متولی نگهداری آن پیمانکار فضای سبز شهرداری منطقه است».