17
سه شنبه 4 خرداد 1400
شماره 8228
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمیته انضباطی؛ بازنده کرونا!

وقتی راه جریمه و درآمدزایی بسته شد
در فهرست بلندبالای مشاغلی که از نظر اقتصادی قربانی شیوع ویروس کرونا شدند، حتما باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را هم جا داد! شاید در ظاهر این گزاره اغراق‌آمیز به‌نظر برسد، اما حقیقت آن است که بسته شدن در ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران و برگزاری مسابقات در استادیوم‌های خالی، یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از سوی فدراسیون فوتبال را مسدود کرد.
ویژه
بهمن نصیری از حضور در بازی‌های المپیک توکیو انصراف داد تا نازنین ملایی به این بازی‌ها اعزام شود. ملایی و نصیری 2 قایقرانی هستند که در مسابقات انتخابی المپیک که چندی پیش در ژاپن برگزار شد، در روئینگ مدال نقره گرفتند. طبق قوانین فدراسیون جهانی، 2مدال نقره آنها یک سهمیه المپیک داشت.
غافلگیری‌های الیسیون فلیکس، دونده استثنایی آمریکایی تمامی ندارد. فلیکس 35ساله، هفته گذشته سریع‌ترین 400متر خود را در 4 سال اخیر دوید و امیدهایش برای حضور در المپیک را تقویت کرد.
فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای مسابقات حیاتی مرحله انتخابی در جام‌جهانی 2022قطر به‌زودی اعلام خواهد شد و باید دید چه نفراتی از سوی دراگان اسکوچیچ به اردو فراخوانده می‌شوند.
لیگ‌های اروپایی با همه بالا و پایین‌هایی که داشتند و همه اشک‌ها و لبخندها به پایان رسیدند. در آلمان بایرن‌مونیخ برای نهمین بار قهرمان شد.
زیدان از باشگاه رئال‌مادرید چند روز استراحت خواسته تا پاسخ بدهد که آیا می‌خواهد در فصل آینده هم سرمربی رئال بماند یا خیر.
نمایش فنی و حتی توان رهبری جلال حسینی در پرسپولیس طوری است که اغلب با ستایش ناظران همراه می‌شود.

خدا دلش نمی‌آید به من مدال ندهد

گفت‌وگو با ناهید کیانی، تکواندوکاری که سهمیه بازی‌های المپیک توکیو را گرفت؛ او می‌گوید ماه‌هاست مثل یک ورزشکار المپیکی زندگی می‌کند
با روحیه‌ای که ناهید کیانی دارد، می‌شود از او انتظار موفقیت داشت؛ حتی انتظار مدال المپیک.
دست نوازش بر سر کشتی

دست نوازش بر سر کشتی

چند هفته پس از جدل دبیر با مدیران ارشد ورزش بر سر بودجه، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی بازدید کردند
فدراسیون کشتی روز گذشته میزبان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک بود. علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی پس از کسب 5سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی انتقادات تندی از مسئولان ورزش داشت و از بی‌توجهی آنها گلایه کرد.
مغانلو؛ گران‌ترین خارجی لیگ!
مغانلو؛ گران‌ترین خارجی لیگ!
شهریار 2سال دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و پرسپولیس برای رضایتنامه او باید رقم بالایی بپردازد
شهریار مغانلو بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس خیلی زود توانست خودش را در این تیم پیدا کند، آن هم درحالی‌که هواداران از داشتن یک مهاجم فیزیکی و بلندقامت ذهنیت خوبی نداشتند و عملکرد ضعیف آرمان رمضانی تردیدهایی را در ذهن آنها به‌وجود آورده بود.

نقل قول

لوئیز انریکه در واکنش به عدم دعوت سرخیو راموس به تیم ملی اسپانیا: کاپیتان رئال دعوت نشد چون در این فصل زیاد رقابت و بازی نکرد.

نکته بازی/ کلاً فوتبال در ‌شأن شما نبود

آدام همتی یکی از عجایب فوتبال ایران بود؛ پدیده‌ای که ناغافل در پرسپولیس ظهور کرد و با توانایی‌های بسیار معمولی، حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت.

آماربازی

سجاد شهباززاده در آخرین بازی سپاهان بالاخره تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایش در این فصل را به عدد20 رساند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8228