02
سه شنبه 4 خرداد 1400
شماره 8228
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش امید به دور آخر مذاکرات

ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی توافق موقت را یک ماه دیگر تمدید کردند
دیپلماسی
هفته سرنوشت برجام فرارسید. هفته‌ای که ممکن است توافق هسته‌ای پس از سه‌سال دوباره در وین زنده شود.
ویژه
شرایط برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کرونا تقریبا به دگرگونی تمام شیوه‌های تبلیغاتی ادوار قبلی انجامیده است.
دولت
رئیس‌جمهوری با اشاره به روابط رو به رشد تهران - پکن در ۵۰سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده، روابط 2کشور را راهبردی دانست و ابراز امیداری کرد که این روابط و همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

پیروزی نهایی را خواهید دید

پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه‌های رئیس دفتر سیاسی‌حماس و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌های آقایان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مبارزه با غاصبان فلسطین را مقاومت در برابر ظلم، کفر و استکبار خواندند و تأکید کردند: دل‌های ما در صحنه‌ مبارزات شما حاضر و دعای ما برای دوام استمرار پیروزی‌های شما دائم است.

روز پایان گمانه‌زنی‌ها

این روزها یکی از مشغولیت‌های عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، تکذیب گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی است که در شبکه‌های اجتماعی و محافل سیاسی کشور درباره احراز صلاحیت‌ها منتشر می‌شود.
تشکیل ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان به ریاست بهزاد نبوی
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: در تکمیل طراحی سازوکار جبهه اصلاحات برای رسیدن به نامزد واحد، ستاد هماهنگی بین نامزدها تشکیل شده و ریاست این ستاد برعهده بهزاد نبوی است.