25
سه شنبه 4 خرداد 1400
شماره 8228
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
خراسان رضوی در سیلاب‌های اواسط اردیبهشت 865 میلیارد تومان خسارت دید. بخش عمده‌ این خسارت‌ها بر اثر از بین رفتن زیرساخت‌ها و محصولاتی از جمله گندم، جو، گیلاس، زردآلو و تلف شدن دام‌های روستاییان به کشاورزی و دامپروری استان وارد شد.
کارخانه سیمان غرب یکی از صنایع موفق استان کرمانشاه است که در جوار کوه‌های «پرآو» واقع شده است اما  این کارخانه به عنوان یکی از صنایع آلاینده محیط‌زیست استان هم به شمار می‌رود.

ارگ استوار تبریز

«ارگ علیشاه» با وجود تمام ناملایمات تاریخی هنوز به عنوان نماد مقاومت و استقامت تبریز به شمار می‌رود
ارگ علیشاه که در بین تبریزی‌ها به ارگ مشهور است، بیش از 700 سال قدمت دارد. قلعه‌ای تاریخی که تا کنون در برابر انواع بلایای طبیعی و انسانی استوار مانده است.
بنابر اعلام رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، رانش زمین ۱۸۰ روستای کشور را تهدید می‌کند. هرچند همین پژوهشکده اعلام می‌کند که به طور کلی 30درصد روستاها در معرض این خطر هستند اما گستردگی و فراگیری این تهدید طبیعی در کشور بالاست.
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.