05
سه شنبه 4 خرداد 1400
شماره 8228
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال افزایش تردیدها درمورد توافق زودهنگام در مذاکرات هسته‌ای، قیمت هر دلار آمریکا که از هفته قبل، پس از چند دور نزول، وارد کانال 23هزار تومان شده بود، این هفته موقعیت خود را در این کانال تثبیت کرد.
سکه و طلا
رکود در بازار طلا بیش از یک‌سال است که ادامه دارد و خرید و فروش سکه نیز از مهرماه سال گذشته تا امروز تقریبا متوقف شده است.
بازار سهام به کدام‌سو می‌رود؟

سناریوهای نزول بورس

همشهری احتمالات موجود پیش روی شاخص کل بورس تهران را بررسی می‌کند
بورس
بررسی‌ها نشان می‌دهد، منطقه تکنیکی 870 تا 900هزار واحد و محدوده روانی یک میلیون واحد، مناطق حمایت شاخص کل بورس تهران در روزها و هفته‌های آینده هستند؛ احتمالا روند نزولی شاخص بورس در یکی از این دو منطقه متوقف خواهد شد. در ابتدای هفته جاری یکی از مهم‌ترین منطقه‌های حمایت شاخص بورس شکسته شد؛ همین موضوع هراس سهامداران را افزایش داده است.
کاهش 10درصدی قیمت تخم مرغ

کاهش 10درصدی قیمت تخم مرغ

قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار کاهش یافت. به گزارش همشهری، به‌دنبال کاهش پله‌پله قیمت تخم مرغ در بازار از ابتدای امسال، قیمت این کالای پروتئینی در میادین میوه و تره بار نیز تغییرات پی‌درپی داشته است.
برنج؛ بسته‌های کوچک‌تر قیمت‌های بالاتر
برنج؛ بسته‌های کوچک‌تر قیمت‌های بالاتر
قیمت برنج همچنان بالاست و گرانی این کالا، دسترسی مردم به این کالا را سخت کرده است. تا همین چند سال پیش کمتر کسی برنج را به‌صورت کیلویی و در وزن‌های پایین خریداری می‌کرد.