17
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
شماره 8220
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زاده کری‌خوانی، مرنج از کری‌خوانی!

یادداشت
محمدجواد آذری جهرمی احتمالا بینواترین هوادار فوتبال در سراسر جهان است.
ویژه
مهرعلی باران‌چشمه، 2‌ماه پیش برای ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نامزد شد، با این حال هنوز از سرپرستی این فدراسیون استعفا نداده است.
الکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هنگام اعلام اسامی بازیکنان اعزامی به لیگ ملت‌ها گفته برای انتخاب‌هایم اختیار تام دارم و اگر کسی بخواهد نظرش را اعمال کند باید پاسخگو باشد. حرف درستی است، اما برسر حذف جواد کریمی با نظر او مخالفم.
با توجه به عدم‌گلزنی استقلال در داربی، این تیم حالا 318دقیقه است که در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و این آمار بسیار بدی برای تیم فرهاد مجیدی است.
یکی از اتفاقات حیرت‌انگیز داربی تهران، مداخله عجیب و غریب بهزاد غلامپور در درگیری‌های آخر بازی بود.
پس از بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس، پیش‌بینی می‌شد احسان پهلوان از ترکیب اصلی خارج شود اما او کماکان مهره فیکس یحیی است و در خط میانی برای قرمزها به میدان می‌رود.
ممکن است امشب قهرمان لالیگا مشخص شود و به همین دلیل تمهیداتی هم برای جشن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ در نظر گرفته شده است.

شطرنج نبود که روی میز همدیگر را نگاه کنیم

شهریار مغانلو، مهاجم پرسپولیس در گفت وگو با همشهری تلاش کرده اتفاقات داربی را عادی جلوه دهد؛ او تاکید کرده که سیاوش یزدانی هم فحاشی نکرده است
شهریار مغانلو همان مهاجمی است که پرسپولیس در خط حمله به آن نیاز داشت.
یک دورگه متوسط دیگر در تیم ملی بسکتبال

یک دورگه متوسط دیگر در تیم ملی بسکتبال

پویان جلا‌ل‌پور در بوندس‌لیگا بازی می‌کند. تیم او در رده دهم جدول است و آمار می‌گوید خود او هم بازیکن متوسطی است. تیم ملی، 2 بازیکن دورگه دیگر هم دارد
تیم‌ملی بسکتبال از امروز به اردو می‌رود. مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم 18بازیکن را به این اردو دعوت کرده، حضور بعضی از بازیکنان و نبود بعضی از آنها، ایرادهایی است که به این انتخاب گرفته می‌شود.
شم عیسی و قامتی که دیگر«رشید» نیست
شم عیسی و قامتی که دیگر«رشید» نیست
4نکته به‌جا مانده از داربی خشن تهران
بالاخره نوار مساوی‌های 2- 2 در داربی تهران پاره شد و این بار پرسپولیس با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق به شکست استقلال شد.
این عکس در روزی که خیلی از خبرنگاران به‌دلیل شرایط کرونایی اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را نداشتند از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی گرفته شده است! جالب اینکه در جایگاه ویژه هم افرادی حضور دارند که مشخص نیست با چه سمتی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کرده‌اند.

فینال اول قهرمانان اروپا

ساعت23:30 امشب پس از دیدارهای هفته یکی مانده به آخر لالیگای مردان، تیم بانوان بارسلونا که رکوردهای عجیبی در این فصل جابه‌جا کرده، در فینال لیگ قهرمانان به مصاف تیم بانوان چلسی می‌رود.

مسی در ترکیب کادیس

جهان
بارسلونا باید بخشی از تاریخ خود را مدیون فابیو کاپلو بداند؛ فردی که 2‌دوره یکساله سرمربی رئال‌مادرید بود و 2‌لالیگا برای این تیم آورد. بارسا نزدیک بود در سال2005 لیونل مسی نوجوان را به تیمی گمنام قرض دهد.

مجیدی؛ برنده جنگ تاکتیکی

عملکرد فرهاد مجیدی در دوره اخیر حضورش در استقلال تا حدود زیادی زیر سایه فراز کمالوند قرار گرفته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8220