• یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
  • الأحَد 4 شوال 1442
  • 2021 May 16

در یک قدمی پیک پنجم

کارشناسان می‌گویند: با توجه به شرایط تجمعات انتخاباتی، پس از رای‌گیری با پیک بعدی کرونا مواجه خواهیم شد؛ وزارت بهداشت باید سریعا وارد کار شود
کمی بیش از یک‌ماه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مانده و حالا مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گویند روند مرگ و ابتلا به این ویروس نزولی و کشور در حال عبور از قله پیک چهارم کروناست.

صحنه انتخابات روشن شد

به رغم سردی فضای انتخابات در هفته‌های اخیر حال و هوای انتخابات ریاست‌جمهوری برای سیاسیون و جریان‌های سیاسی متفاوت است و تب این انتخابات بیشتر از اینکه میان عامه مردم داغ باشد، سیاستمداران دیروز و امروز را به تحرک و تقلای بی‌سابقه‌ای با هم واداشته است.

چرا سیاسیون مشتاقند و مردم بی‌میل؟

فرایند برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در روزهای اخیر وارد مراحل اجرایی خود شد و طی 5روز مهلت ثبت‌نام کاندیداهای این انتخابات در وزارت کشور، شاهد صف بلند‌بالای سیاسیونی بودیم که از جریان‌های مختلف برای ثبت‌نام اقدام کردند و این موضوع فضای رسانه‌ای کشور را نیز تحت‌تأثیر قرار داد.

پاتوق 12ساعته برای کتابخوان‌ها

پنجشنبه نوزدهم فروردین‌ماه بود که با توجه به مصوبه دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا درهای باغ کتاب بسته و این پاتوق محبوب کتابخوان‌ها در اراضی عباس‌آباد تعطیل شد.

غزه یک هفته زیر آتش

همزمان با ظهور نخستین نشانه‌ها از برقراری تماس‌های دیپلماتیک و تلاش برای آتش‌بس، درگیری‌های ارتش اسرائیل با گروه‌های مقاومت فلسطینی با گذشت 6روز همچنان ادامه دارد. ظهر روز گذشته گردان‌های عزالدین قسام در پاسخ به جنایت جنگنده‌های اسرائیلی در غرب غزه، بار دیگر حملات موشکی خود به عمق سرزمین‌های اشغالی را از سر گرفتند.

نشانی: کوچه‌ای به نام شهید زن

چشم سینما به واکسیناسیون عمومی

30 ایستگاه مترو در 30 ماه