21
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
شماره 8220
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ شلوغی بازارهای بزرگ خبر از شیوع دوباره کرونا می‌دهد

اینکه به محض بازگشایی، بازارها و مراکز خرید شلوغ می‌شوند و مردمی که مدام از تنگدستی و کمبود حقوق‌ها گلایه می‌کنند در بازارها مشغول خرید می‌شوند و حتی در رستوران‌ها غذا می‌خورند نشان می‌دهد به‌رغم همه محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود و فشارهای اقتصادی که خود همین مردم متحمل شده‌اند، شیوع کرونا برای عده‌ای مهم نیست و فقط در لحظه زندگی می‌کنند.
خارجی
جوانا دنهی، قاتل سریالی 3مرد در انگلستان که از سوی مطبوعات این کشور یکی از بی‌رحم‌ترین جنایتکاران این کشور لقب گرفته بود، قرار است با یک سارق خیابانی در زندان ازدواج کند.

5قربانی در سقوط پژو از پل بزرگراه بابایی

داخلی
سرعت زیاد پژو 206از یک سو و ناتوانی راننده در کنترل آن از سوی دیگر باعث سقوط خودرو از پل بزرگراه شهید بابایی شد و به مرگ 5سرنشین آن انجامید.
جان‌پناه قله، مخفیگاه قاتل فراری بود

جان‌پناه قله، مخفیگاه قاتل فراری بود

​​​​​​​20‌ماه تلاش پلیس برای دستگیری جوانی که بر سر اختلافات مالی، پدرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، به دستگیری او در یک عملیات تعقیب و گریز تمام‌عیار منجر شد.
چهارمین شاکی در پرونده راننده زانتیای متجاوز
چهارمین شاکی در پرونده راننده زانتیای متجاوز
ادامه تحقیقات در پرونده راننده زانتیایی که زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، به شناسایی یکی دیگر از قربانیان او منجر شد.
سؤال از شما، پیگیری از ما
به‌دنبال دریافت چندین پیام مردمی از ساکنان شهر صدرای شیراز درخصوص رها شدن پساب در اطراف این شهرک و نگرانی از آلودگی و هدر رفت این پساب گفت‌وگویی با مدیرعامل آبفای شهر شیراز داشته‌ایم تا ببینیم جریان این پساب رها چیست.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تحقیقات پلیس درخصوص قتل مردی جوان در جنوب پایتخت نشان می‌دهد تنها مظنون این جنایت برادر اوست.
از شهرداری منطقه 19 بابت کاشت نهال در چهارراه شهید شهرام سرخی سپاسگزاریم و امیدواریم با آبیاری بموقع و رسیدگی کامل به‌خصوص در آستانه گرما این زحمت به‌زودی تکمیل و بارور شود.