17
دو شنبه 20 اردیبهشت 1400
شماره 8216
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در این مکان آگهی نصب می‌شود

برای ستاره زدن روی پیراهن تیم‌های فوتبال قاعده خاصی وجود ندارد.
ویژه
اتلتیکو و بارسلونا به سود رئال‌مادرید بدون گل مساوی کردند. بارسا در حد مدعی قهرمانی بازی نکرد و تحت‌تأثیر حریف بود اما رکورد منفی سیمئونه باز هم ادامه پیدا کرد.
این سؤال سال‌های سال است که مطرح است و هنوز پاسخی شایسته ندارد: جانشین حامد حدادی چه‌کسی است؟ حدادی مصدوم است و فدراسیون بسکتبال برای او شورای پزشکی تشکیل داده.
مهم نیست به توانایی‌های دراگان اسکوچیچ ایمان داریم یا نه، حتی یک پله بالاتر از آن مهم نیست برخی بازیکنان این تیم ملی را دوست داریم یا نه؛ آنچه مسلم است اینکه همه باید برای سربلندی تیم کشورمان در مسابقات خردادماه و نیز در مرحله بعدی مقدماتی جام‌جهانی دعا کنیم.
این روزها که فوتبال مهدی قائدی شکوفا شده و او نمایش‌های خوبی در لباس استقلال ارائه می‌دهد، خیلی‌ها از احتمال ترانسفر شدن این بازیکن حرف می‌زنند و حتی آینده‌ای شبیه به مهدی طارمی را برای او متصور هستند.
بختیار رحمانی این روزها دور از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران، فوتبالش را در تیم «دالکورد» سوئد ادامه می‌دهد که مالکانی کرد دارد و البته از چند سال پیش دنبال جذب بختیار بوده است.
این هفته در لیگ‌یک ایران گل عجیبی به ثمر رسید که ویدئوی آن در شبکه‌های اجتماعی هزاران بار دیده شد؛ گلی که بازیکن خوشه‌طلایی از فاصله 70متری وارد دروازه مس کرمان کرد تا تیمش با این گل عجیب بر صدرنشین لیگ‌یک پیروز شود.

ایران به روایت بسکتبالیست آمریکایی

پری پتی، ستاره آمریکایی تیم گرگان که با شوت حیرت‌انگیزش، سرنوشت قهرمان لیگ بسکتبال ایران را مشخص کرد / در گفت‌وگو با همشهری از زندگی در ایران و علاقه‌اش برای بازی در تیم ملی گفته است
«خیلی دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم.» این اعتراف صادقانه پری پتی است‌؛ بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان.
می‌خواهم در فینال المپیک پارو بزنم

می‌خواهم در فینال المپیک پارو بزنم

علی آقامیرزایی، با قهرمانی آسیا سهمیه المپیک توکیو را گرفت و آرزوی پدر قایقرانش را برآورده کرد او می‌گوید از حالا به فینال المپیک آینده فکر می‌کند
پدر که باشی، ورزشکار هم که باشی، بهتر از هر کسی بزرگی رفتن به المپیک را می‌دانی. پدر علی آقامیرزایی، علی‌اکبر آقامیرزایی قایقران بوده و نخستین مربی پسر.
جام شخصی
جام شخصی
بایرن مونیخ به رکورد 9قهرمانی پیاپی یوونتوس در لیگ رسید
یک اتفاق تکراری و کلیشه‌ای در فوتبال آلمان رخ داد؛ بایرن‌مونیخ قهرمان لیگ شد.
شبیه‌سازی فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و چلسی در لیگ برتر با پیروزی چلسی به پایان رسید.

چرخش راموس به سمت پاریس

سرخیو راموس این فصل برای رئال بازیکن نشد. او که زیاد مصدوم بوده و از ژانویه گذشته تا پیش از دیدار برگشت مقابل چلسی یک بازی کامل 90دقیقه‌ای برگزار نکرده بود با مصدومیت دوباره در پای چپش ادامه فصل را از دست داد.

آیا لواندوفسکی فروشی است؟

به‌نظر می‌رسید شایعات منتشر شده درباره جدایی لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ و پیوستن او به یکی از تیم‌های خواهان او نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی که در صف ایستاده‌اند دروغ باشد اما گویا خبرهایی در راه است.

نقل قول

تونی کروس، هافبک آلمانی باشگاه رئال‌مادرید:  نیاز نیست که چیزهای زیادی راجع به نویر گفته شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نفت آبادان باز هم باخت و باز هم گل نزد تا هم رکوردهای منفی‌اش را افزایش دهد و هم به منطقه سقوط نزدیک‌تر شود.
شنبه‌شب در لیگ برتر فولاد میزبان گل‌گهر سیرجان بود و با یک گل برابر این تیم به پیروزی دست یافت.
هفته بیست و دوم