25
دو شنبه 20 اردیبهشت 1400
شماره 8216
استانی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
از نیمه سال 98 طرح جدید برای پارکبان‌ها آغاز شد، طرحی که با گذراندن فراخوان و تنظیم شیوه‌‌نامه از سوی مدیریت سرمایه ‌گذاری شهرداری تبریز به تصویب رسیده و با توجه به الکترونیکی بودن طرح، کدگذاری و تطبیق مسیرها با اپلیکیشن هم صورت گرفت.
باغستان سنتی قزوین با مساحت حدود 3هزار هکتار یک پدیده طبیعی ویژه در قزوین محسوب می‌شود که رشد جمعیت، بی‌توجهی به منابع طبیعی و نبود توسعه پایدار در نیم قرن گذشته تخریب و تغییر کاربری آن را موجب شده است.

زاینده‌رود در انتظارآب

از اصفهان خبر می‌رسد که بالاخره بعد از یک سال قرار است اواخر خرداد یا اوایل تیر آب در زاینده‌رود باز و جانی در رگ‌های اصفهان جاری شود
چند هفته‌ای از زمانی که کشاورزان شرق اصفهان در مسیر خشک زاینده‌رود آش نذری پختند، می‌گذرد.

حادثه در کمین است

فروردین امسال بود که رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اصلاح ۷۰ درصد نقاط حادثه‌خیز دارای اولویت نخست طی سال گذشته خبر داد. به گفته «داریوش امانی» بر اساس پروتکل تدوین شده بین سازمان راهداری و پلیس راه، مسیرها و نقاط حادثه‌خیز دارای اولویت نخست 250 مورد بوده است که ۷۰ درصد آن معادل ۲۰۰ نقطه سال گذشته ایمن‌سازی شده و ایمن‌سازی ۵۰ نقطه دیگر امسال در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
صدای همشهری
ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.