06
دو شنبه 20 اردیبهشت 1400
شماره 8216
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درمان سرپایی کرونا در استان‌ها

پس از تجربه موفق خوزستان در تزریق داروی رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی بدون نیاز به بستری، سایر استان‌ها از این تجربه برای کنترل پیک چهارم استفاده کرده‌اند
گزارش
اجرای طرح پایلوت درمان بیماران سرپایی با استفاده از داروی رمدسیویر از بیمارستان‌های خوزستان آغاز شد و حالا به‌عنوان یک طرح موفق در کشور اجرا می‌شود.
مداوای اهالی هلیلان در استان همسایه

مداوای اهالی هلیلان در استان همسایه

مردم کهره و توحید در شهرستان هلیلان استان ایلام به‌دلیل نداشتن بیمارستان برای رفع نیازهای درمانی خود ناچار هستند به کرمانشاه سفر کنند
هلیلان آنطور که مسئولان استانی می‎گویند شهرستان جدیدی نیست؛ کهره سال‌هاست روی نقشه ایلام وجود دارد و توحید هم چند سالی می‌شود که به آن اضافه شده است.
جزئیات واردات واکسن در هرمزگان هفته آینده اعلام می‌شود
جزئیات واردات واکسن در هرمزگان هفته آینده اعلام می‌شود
براساس اعلام سازمان غذا و دارو، شرکت‌های متقاضی واردات واکسن کرونا در صورت ارائه مستندات قانونی و تأیید شده توسط نهادهای ذیربط درباره اصالت واکسن نه‌تنها معطل صدور مجوز سازمان غذا و دارو نمی‌ماند، بلکه در کوتاه‌ترین زمان این سازمان نسبت به بررسی و صدور مجوزهای لازم اقدام می‌کند.
میراث
پیش‌نویس ثبت جهانی اورامانات پس از چند سال مطالعه و انجام برخی فعالیت‌های تعمیری و مرمتی، شهریور سال گذشته در قالب 10فصل به یونسکو ارسال شد.