12
پنج شنبه 27 شهریور 1399
شماره 8040
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود فسخ یکطرفه قرارداد حق پخش تلویزیونی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شرکت طرف قراردادش، بازی‌های نمایندگان ایران در رقابت‌های این هفته لیگ قهرمانان از شبکه‌های3 و ورزش به‌صورت زنده پخش شد اما حواشی این داستان کماکان ادامه دارد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، مسئولان AFC پیش از فسخ یکطرفه قرارداد با صداوسیما، تلاش می‌‌کنند راهی برای پخش رایگان بازی تیم‌های ایرانی پیدا کنند.
مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و فردا پیگیری می‌شود و نمایندگان ایران در دور چهارم از مرحله گروهی به مصاف رقبای خود می‌روند.
ماجرای پیشنهاد استقلال به استراماچونی و گمانه‌زنی‌ها درباره آمدن یا نیامدن مرد ایتالیایی برای هواداران استقلال موضوعی بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌رفت.
حامد لک یکی از چهره‌های ویژه بازی سه‌شنبه‌شب پرسپولیس و التعاون در لیگ قهرمانان آسیا بود؛ چهره‌ای که با سیوهای خوبش در نیمه‌اول، تیم گل‌محمدی را در بازی نگه داشت و اجازه نداد جای خالی بیرانوند در رقابت‌های آسیایی حس شود.
جدول‌اعداد | 3749
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8040

سخت، اما حیاتی

4 نکته از نخستین برد پرسپولیس در لیگ قهرمانان
تک گل شجاع خلیل‌زاده به التعاون، نخستین پیروزی پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به‌دنبال آورد؛ بردی بسیار حیاتی که سرخپوشان را در لیگ قهرمانان آسیا نگه داشت. اگر قرار بود التعاون 7امتیازی شود و پرسپولیس 2امتیازی، کار برای تیم یحیی گل‌محمدی بسیار دشوار می‌شد.
دغدغه‌های خانم‌گل

دغدغه‌های خانم‌گل

قبلا از یک تیم پرتغالی پیشنهاد داشتم اما الان پیشنهادی ندارم و بازارگرمی هم نمی‌کنم
اگر از زنان شاغل در لیگ برتر فوتبال بپرسید مهم‌ترین اتفاق نقل‌وانتقالات این فصل چه بوده، حتما می‌گویند جدایی زهرا قنبری از تیم شهرداری بم. جدایی قنبری از بم بعد از 7سال اتفاق افتاده و در 5سال از این 7سال شهرداری بم قهرمان لیگ ایران شده است.
مربی مرد در لیگ فوتبال زنان
پیش از این تیم‌های دیگری هم در ورزش زنان مربی مرد داشته‌اند اما همیشه در حال تکذیب این موضوع بوده‌اند؛ اما این‌بار مدیرعامل وچان تأیید می‌کند که تیم مربی مرد دارد
یک مرد، مربی یک تیم فوتبال زنان می‌شود؛ این خبری است که کاظم مفاخری، مدیرعامل باشگاه وچان کردستان می‌دهد.

همه لاغر می‌شوند

در شرایطی‌که در فوتبال ما ناگهان پس از کرونا همه قراردادها چندبرابر شده و گفته می‌شود یک مربی معادل ریالی یک‌میلیون دلار یعنی حدود 25میلیارد تومان برای فصل آینده قرارداد بسته و بازیکنان معمولی که تا فصل قبل 500میلیون می‌گرفتند، دستمزدشان 7برابر شده و درباره یک باشگاه خاص تهرانی شایعه شده که صدمیلیارد تومان با بازیکنانش قرارداد بسته است، باشگاه‌های اروپایی بودجه‌های خود را متناسب با شرایط اقتصادی پس از پاندمی کووید‌019 لاغر کرده‌اند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از بدشانسی‌های هواداران فوتبال در ایران این است که دوران غیبت فردوسی‌پور و مزدک میرزایی، خورده به بدترین روزهای جواد خیابانی و پیمان یوسفی. حالا کاری به آقاجواد نداریم، چون به‌طور مفصل در مورد او بحث شده، اما این پیمان یوسفی که بازی پرسپولیس و التعاون را گزارش کرد هم آن آدم چند سال پیش نیست.
درست از روزی که مدیران استقلال از تلاش برای بازگرداندن آندرا استراماچونی به ایران خبر دادند و حتی مدعی شدند توافقات شفاهی هم با او صورت گرفته، می‌شد حدس زد که این یک بازی رسانه‌ای برای عبور از فرهاد مجیدی است.