• پنج شنبه 27 شهریور 1399
  • الْخَمِيس 29 محرم 1442
  • 2020 Sep 17

وام کرونا دور از دسترس بنگاه‌ها

بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا یا از هراس ایجاد تعهد بلندمدت از دریافت تسهیلات حمایتی منصرف شده‌اند یا در بوروکراسی پیچیده تشکیل پرونده و تامین وثایق از دریافت این وام‌ها‌ بازمانده‌اند
آمارها حاکی از این است که کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، رغبتی برای دریافت تسهیلات حمایتی تصویب شده در ستاد ملی مقابله با کرونا ندارند و استقبال کمی داشته‌اند.

سیمای سیمان ری نو می شود

در نزدیکی دژ رشکان و آرامستان ابن‌بابویه، کوره 100تنی کارخانه سیمان هنوز در جای خود مستقر است و خودنمایی می‌کند.

این روزها همه «شعر» می‌گویند!

وقتی روزی از روزهای سال برای بزرگداشت موضوعی نامگذاری می‌شود، مقصود آشنایی بیشتر با یکی از دستاوردهای برجسته فرهنگی یا ملی است که بی‌تردید ارزش‌های قابل‌تحسینی در آن مکتوم است.

کارگرانی که تمدن ساختند

تبدیل مراکز مالی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به موزه از چند جنبه حائز اهمیت است.

چرخش در سیاست‌های ارزی

برای شکست  جنگ روانی   صرافی بانک مرکزی – نمای داخلی:    ساعت 16 روز چهارشنبه 26شهریور99   قیمت فروش هر دلار آمریکا 27هزارو220تومان    قیمت خرید هر دلار آمریکا 27هزارو100تومان این تابلوی تمام‌نما از تلاش بازارساز برای شکستن آربیتراژ ارزی و پایان دادن به جولان نوسان‌گیران بازار در فضای مجازی و کف خیابان است.

دغدغه‌های خانم‌گل

اگر از زنان شاغل در لیگ برتر فوتبال بپرسید مهم‌ترین اتفاق نقل‌وانتقالات این فصل چه بوده، حتما می‌گویند جدایی زهرا قنبری از تیم شهرداری بم. جدایی قنبری از بم بعد از 7سال اتفاق افتاده و در 5سال از این 7سال شهرداری بم قهرمان لیگ ایران شده است.

مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای معلولان

شنبه موعود

یک درصد منابع صندوق توسعه ملی در راه بورس

با کرونا پیش می‌رویم