20
پنج شنبه 27 شهریور 1399
شماره 8040
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایرج ناظریان

سالمرگ
بسیاری از مخاطب‌های سینما و تلویزیون، ایرج ناظریان، دوبلور توانای عرصه هنر هفتم را به‌عنوان یکی از بهترین صداهایی می‌شناسند که به جای آنتونی‌ کوئین در لورنس عربستان و رابرت دنیرو در شکارچی گوزن دیالوگ گفته بود.
ویژه
شعر، همچنان یک اتفاق است که همواره از سرچشمه‌های ناخودآگاه از منظر واژه‌ها و چشم‌انداز زبانی به عرصه سکانس‌های زیباشناسی و خواندن و شنیدن در برابر مخاطب به سوی هستی‌های دور و نزدیک خویش پیش می‌تازد.
جشنواره دوسالانه شرق ترانه لَری ترانه‌های شرقی در سمرقند؛ رقابت نوای ملل از چهارگوشه جهان است.
طرح روز
​​​​​​​خانقین:  طبق گزارش‌های رسیده، شبه‌نظامیان داعش گاوها را در حمله‌ای ناموفق علیه نیروهای امنیتی عراقی به مواد منفجره مجهز کردند.
​​​​​​​پاناما:  مسئولان در پاناما گوری دسته‌جمعی را کشف کرده‌اند که می‌گویند حاوی اجساد افرادی است که توسط یک فرقه مذهبی، شکنجه و کشته شده‌اند.

عکس روز

عکس روز
شکستن رکورد موج‌سواری

شکستن رکورد موج‌سواری

​​​​​​​ریودوژانیرو:  زنی برزیلی توانست رکورد موج‌سواری را بشکند. به گزارش دیلی‌میل، مایا‌گابیرا روی موجی به ارتفاع 22مترو4سانتی‌متر روی تخته موج‌سواری تعادلش را حفظ کرد و در این رشته رکورد‌ مرد‌ها را شکست.
پلیس به‌دنبال مادر بی‌مسئولیت
پلیس به‌دنبال مادر بی‌مسئولیت
​​​​​​​یفرموف: زنی در روسیه که جان کودکش را داخل یک کالسکه در شیب‌های تند مسیر اسکیت‌بورد به‌خطر انداخته بود تحت تعقیب پلیس این کشور قرار گرفت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​«اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند»، دربرگیرنده 11داستان برگزیده جایزه «اُ.هنری» در سال 1998است.
​​​​​​​مهم‌ترین مشکل جذب سرمایه‌های خارجی ناشی از نداشتن امنیت حقوقی است که مالکیت حقوقی سرمایه‌گذاران را به رسمیت نشناخته و در خطر مصادره‌شدن قرار می‌دهد.