3
پنج شنبه 27 شهریور 1399
شماره 8040
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محمد صلاح ترافیک را هم دریبل می‌زند

یادداشت
چند روز پیش 2 فیلم از محمد صلاح، بازیکن تیم لیورپول در فضای مجازی منتشر شد که واکنش حسابی کاربران را در پی داشت.
ویژه
هرقدر که طی دهه‌های‌‌70 و 80 بسیاری از بناهای ساختمانی و برج‌ها جای بسیاری از باغات تهران را گرفتند، اما با نگاه منصفانه باید گفت که طی یک‌دهه اخیر سرانه فضای سبز پایتخت به شکل قابل‌توجهی توسعه یافته است.
مترو
مدیرعامل شرکت مترو ضمن بازدید از آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاه برج میلاد، سالن اصلی فروش بلیت در ایستگاه نواب صفوی، ورودی مستقل خط۷، سالن اصلی فروش بلیت خطوط۳ و۷ در ایستگاه مهدیه به همراه ورودی اصلی ضلع جنوب غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و ولیعصرعج، بر آغاز بهره‌برداری از ایستگاه برج میلاد و ورودی‌های جدید ایستگاه‌های نواب و مهدیه، طبق برنامه زمانبندی در 3ماهه سوم امسال تأکید کرد.

سیمای سیمان ری نو می شود

طرح بازآفرینی کارخانه 90ساله پایتخت، با حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران نهایی شد
در نزدیکی دژ رشکان و آرامستان ابن‌بابویه، کوره 100تنی کارخانه سیمان هنوز در جای خود مستقر است و خودنمایی می‌کند.

مهلت ثبت‌نام دستیاران شهرداری تا فرداست

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با تشریح جزئیات آزمون جذب دستیاران ارشد مدیران ارشد شهرداری تهران، نسبت به برخورد سیاسی با این آزمون واکنش نشان داد.
مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای معلولان
افتتاح بوستان‌های شهر تهران بدون مناسب‌سازی از سیاست‌های شهردار نیست. پیروز حناچی تأکید دارد که بوستان‌های پایتخت ابتدا مناسب‌سازی شود و بعد در اختیار شهروندان قرار بگیرد. مناسب‌سازی بوستان‌ها نیز بدون هزینه نیست و دبیر ستاد مناسب‌سازی شهرداری تهران از افزایش بودجه این ستاد خبر می‌دهد.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت توسعه ظرفیت امداد و نجات و ارتقای سطح آمادگی شهر تهران با همکاری جمعیت هلال احمر تأکید کرد.