10
چهار شنبه 21 اسفند 1398
شماره 7902
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سلام آقای انصاری‌فرد...

6 سؤال مهم از مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در مورد برزخی که باشگاه در آن گرفتار شده است
حکم رسمی فیفا در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ به باشگاه پرسپولیس رسید.
ویژه
در زمانی کمتر از 24ساعت، اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای در باشگاه پرسپولیس رخ داد.
کریم باقری رسما به عضویت کادرفنی تیم ملی درآمده و این می‌تواند به منزله پایان کار او در پرسپولیس باشد.
مسعود شجاعی جزو بازیکنان خاص فوتبال ایران است؛ از آنها که کلی بازی ملی دارد و حتی یک دوره قابل اتکا حضور در لالیگا را پشت سر گذاشته اما شاید به‌خاطر عدم‌حضور در پرسپولیس و استقلال، پایگاه اجتماعی ثابت و چشمگیری نداشته است.

لیگ قهرمانان کرونا

در این شب‌های قرنطینه، یکی از 2 بازی جذاب امشب را از دست ندهید؛پاری سن‌ژرمن - دورتمند و لیورپول - اتلتیکو
امشب هم 2 بازی لیگ قهرمانان اروپا در شرایط عادی و غیرعادی برگزا می‌شود و این در حالی است که اوضاع اروپا هر روز غیرعادی‌تر می‌شود.
بنویسید استعفا، بخوانید فرار!

بنویسید استعفا، بخوانید فرار!

اختلاف کاری یا بدهی‌های نجومی؛ کدامیک عامل استعفای انصاری فرد است؟
استعفای محمدحسن انصاری‌فرد در نیمه‌شب سه‌شنبه، مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در روزهایی بود که مسابقات تعطیل‌اند و اخبار فوتبال به‌جای ورزشگاه‌ها از جلسات هیأت‌مدیره‌ها بیرون می‌آیند.
انتقاد شدید محمد بنا از مدیران
آقایان تا کی باید مردم چوب ندانم‌کاری شما را بخورند؟
محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تأکید بر لزوم همراهی جدی تمامی مردم ایران برای گذر از این روزهای تلخ و شکست ویروس‌کرونا، انتقادهای تندی را نسبت به کمبود ماسک و مواد ضدعفونی، مسافرت برخی از مردم به شمال کشور، برخلاف هشدارها و همچنین هدر رفت میلیون دلاری در فوتبال ایران به‌دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران مطرح کرد.
​​​​​​​پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، از سمت مدیرعاملی پرسپولیس، حالا علی فتح‌الله‌زاده هم به فکر استعفا از سمتش در استقلال افتاده است.

دوگانه هیأت مدیره - انصاری‌فرد چقدردرست است؟

بیایید درباره بعضی تصمیم‌های مهم حرف بزنیم: پرداخت نکردن پول به برانکو، ‌استخدام سرمربی خارجی گران‌قیمت، جذب جونیور براندائو، جدایی سرمربی و استخدام یحیی با رکورد پرداخت رضایتنامه و انتقال استوکس و اوساگوانا و...
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
زیر بمباران احکامی که فیفا علیه پرسپولیس صادر می‌کند، حکم محکومیت این باشگاه در پرونده شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم صادر شد و حالا سرخپوشان باید 205هزار یورو به داداش برانکو بپردازند.
دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1، سی‌و‌یکمین دوره مسابقات جام فجر G1 و سومین دوره مسابقات آزاد آسیایی G1 براساس تقویم فدراسیون جهانی تکواندو قرار بود از ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت سال آینده در جزیره کیش برگزار شود.