• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96879
+
-

نکته بازی

بالاخره سکوت زلاتکو شکست
زیر بمباران احکامی که فیفا علیه پرسپولیس صادر می‌کند، حکم محکومیت این باشگاه در پرونده شکایت زلاتکو ایوانکوویچ هم صادر شد و حالا سرخپوشان باید 205هزار یورو به داداش برانکو بپردازند. نکته جالب پرونده زلاتکو این است که 105هزار یورو از این پول بابت «غرامت» خواهد بود که مدیران پرسپولیس بابت این موضوع باید کلاه‌شان را بالاتر بگذارند. ایوانکوویچ ثانی طی دوران حضورش در پرسپولیس، کاراکتری کاملا ساکت و صامت بود؛ طوری که صدا از دیوار درمی‌آمد اما از او نه. سکوت سرجهازی برانکو اما جایی که لازم بود، شکست و او باشگاه را بالای 3 میلیارد تومان نقره‌داغ کرد. 

هوادار خیر کجا رفت؟
گرفتاری‌های مالی باشگاه پرسپولیس فقط مربوط به پرونده شکایات خارجی نیست؛ چه اینکه حالا با سررسید تاریخ چک‌های صادره در وجه باشگاه شهرخودرو برای دریافت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی، فصل تازه‌ای از مشکلات سرخپوشان هم آغاز شده است. ظاهرا این باشگاه 3 فقره چک به شهرخودرو داده که از موعد اولی یک‌ ماه گذشته و دومی هم در راه است اما لااقل تا لحظه تنظیم این مطلب هیچ‌کدام پاس نشده‌اند. یادش به خیر، زمانی که پرسپولیس زیر بار این هزینه هنگفت برای دریافت رضایتنامه یحیی رفت، محمدحسن انصاری‌فرد مدعی شد یک هوادار خیر حاضر شده پول انتقال گل‌محمدی به پرسپولیس را بدهد. خوب است الان مدیرعامل محترم سرخپوشان جواب بدهد که این هوادار خیر کجاست و چرا چک‌هایی که کشیده را پاس نمی‌کند؟

شما هم به اظهارنظر بی‌سند عادت کرده‌اید
محمدحسن انصاری‌فرد گفته اگر مسابقات لیگ نوزدهم ناتمام باقی بماند، باید جام قهرمانی را به پرسپولیس بدهند. قبلا در همین ستون نوشتیم که حرف مدیرعامل پرسپولیس درست نیست؛ یعنی در این شرایط نه صورت اخلاقی قشنگی دارد و نه با قواعد فوتبالی جور درمی‌آید. با این همه واکنش عضو هیأت‌مدیره استقلال به حرف انصاری‌فرد هم جالب نیست. کامران منزوی گفته: «پرسپولیس به گرفتن جام بدون انجام بازی عادت کرده.» متأسفانه خود این رفقا هم انگار به اظهارنظرهای تهی و بی‌سند عادت کرده‌اند. احتمالا طعنه منزوی به سوپرجامی است که باید بین سرخابی‌ها برگزار می‌شد، اما نشد و پرسپولیس را برنده اعلام کرده‌اند. خب در آن پرونده چه تصمیمی باید گرفته می‌شد؟ وقتی استقلال در ترکیه پناهنده شده بود، برای پرسپولیس از کجا باید رقیب می‌آوردند؟ 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید