• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 21 اسفند 1398
کد مطلب : 96878
+
-

جدایی کریم؛ توفیق اجباری؟

کریم باقری رسما به عضویت کادرفنی تیم ملی درآمده و این می‌تواند به منزله پایان کار او در پرسپولیس باشد. اگرچه فعلا تصمیم بر آن شده که باقری همزمان در باشگاه و تیم ملی حضور داشته باشد، اما طبیعتا با پایان فصل و مخصوصا اگر تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی صعود کند، شرایط تغییر خواهد کرد. در این صورت هیچ بعید نیست قرارداد کریم که پایان فصل به پایان می‌رسد، تمدید نشود. واقعیت آن است که برخلاف ژستی که مدیران پرسپولیس در قبال جدایی (ولو پاره‌وقت) باقری گرفتند، این اتفاق زیاد هم برای کادر مدیریتی و مخصوصا کادرفنی ناگوار نبوده است.
نکته اینجاست که از زمان تغییر سرمربی، ظاهرا نقش کریم هم در تمرینات و حتی مسابقات کمرنگ‌تر شده. تنها کافی است گزارش تصویری‌های مندرج روی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس را مرور و آنها را با نیم‌فصل اول یا فصل قبل مقایسه کنید. در این صورت روشن خواهد شد باقری قبلا چقدر در تمرینات فعال‌تر بود.  او در طول برگزاری مسابقات هم بیشتر لب خط می‌آمد، اما حالا اغلب این کارها را مطهری انجام می‌دهد و چه بسا حضور سرپرست تیم یعنی افشین پیروانی در کنار زمین، جدی‌تر از باقری
 بوده است. در مجموع این احساس وجود دارد که پیشنهاد تیم ملی درست به‌موقع برای کریم باقری رسیده؛ در شرایطی که هیچ‌یک از طرفین اشتیاق سابق را برای همکاری نداشتند. 
مسلما گذر زمان در این مورد خیلی از مسائل را روشن خواهد کرد، اما اگر آخر فصل باقری به‌طور کامل از پرسپولیس برود، خلأ او یک کمبود جدی برای سرخ‌ها خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید