2
چهار شنبه 21 اسفند 1398
شماره 7902
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درخواست 4نماینده مجلس برای مرخصی زندانیان زن

در حاشیه سیاست
​​​​​​​4 نماینده عضو فراکسیون امید در نامه‌ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان مجلس درخواست کردند که با قوه قضاییه برای اعطای مرخصی به زندانیان زن، مادران و محیط‌زیستی رایزنی کند.
ویژه
​​​​​​​محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی درباره دلایل کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم گفت: حرف‌هایی نظیر اینکه کرونا باعث کاهش مشارکت شد، خنده‌دار است.
​​​​​​​اولین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم‌خودرو، روز گذشته به‌صورت علنی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.
علی لاریجانی در نامه‌ای به روسای مجالس کشورهای اسلامی و آسیایی خواستار شد

همصدایی جهانی برای لغو تحریم‌های پزشکی

مجلس
​​​​​​​با بحرانی شدن شیوع کرونا در کشور، حالا دیگر نقش تحریم‌های آمریکا بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید.

پشتیبانی دیپلماسی از سلامت

​​​​​​​دستگاه دیپلماسی کشور به‌عنوان یکی از اعضای ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وظایف مهمی در ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی، جذب کمک‌های خارجی و کنترل بیماری از مجاری نقل و انتقالات خارجی برعهده دارد.
لغو سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهری رضوی
​​​​​​​ دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به‌علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​ رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد، پیش‌بینی‌های لازم درمورد وضعیت استان خود در ایام عید را به‌صورت دقیق انجام داده و درصورت لزوم از ورزشگاه‌ها و اماکن مسقف به‌عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.