22
چهار شنبه 21 اسفند 1398
شماره 7902
جامعه
23023618
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موافقت رهبر معظم انقلاب با «شهید خدمت» خواندن مدافعان سلامت

خبرها
​​​​​​​پیرو نامه وزیر بهداشت به مقام معظم رهبری، ایشان با پیشنهاد دکتر نمکی مبنی بر شهید خدمت خواندن جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا موافقت فرمودند.
ویژه
​​​​​​​جمعی از مشهورترین پزشکان کشور که در نهادهای مطرح جامعه پزشکی مانند مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی عضویت دارند یا ریاست تشکل‌های مرتبط با علوم پزشکی را برعهده دارند در نامه‌ای از روسای محترم سه قوه درخواست کردند مدیریت واحد ستاد کشوری اپیدمی بیماری کرونا به رئیس‌جمهور واگذار شود.
آبله، طاعون، سل، سرخک، تیفوس، آنفلوآنزای خوکی و مرغی؛ فهرست بیماری‌های همه‌‌گیر در ایران بیش از اینهاست و این اولین‌بار نیست که یک بیماری همه‌گیر مردم ایران را می‌ترساند و اولین‌بار هم نیست که همدلی و مهر و محبت ایرانیان یکباره زبانزد همگان می‌شود.
همشهری از روزهای پرداغ آرامستان شهر رشت گزارش می‌دهد

حکایت مرگ

گزارش
«اینجا گیلان است، شهر رشت... بیمارستان رازی... خط مقدم جنگ علیه ویروسی که جهان را درنوردیده.»

پیش‌بینی اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان

​​​​​​​وزیر آموزش و پرورش از پیش‌بینی اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان با هدف دسترسی آسان به آموزش‌ها خبر داد و گفت: مساعدت خانواده‌ها در ارائه آموزش‌های فضای مجازی از افزایش زمان دوره تحصیلی جلوگیری می‌کند.
تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور ۶تا ۸ برابر شده است
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری جلسات روزانه با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی ازجمله ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ها خبر داد و گفت: اکنون تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور ۶ تا ۸ برابر شده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
​​​​​​​طی ۲۴ساعت گذشته ۸۸۱مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور ثبت و گزارش شد. به گزارش ایسنا، کیانوش جهانپور در توضیح آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور، گفت: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز ۸۸۱ مورد قطعی ابتلا به کووید۱۹ در کشور ثبت شد.