13
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
شماره 7651
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ژاپنی‌ها که نشان داده‌اند میزبان منظم و حرفه‌ای برای المپیک ٢٠٢٠ خواهند بود، از حالا برنامه خود را برای زوایای مختلف این میزبانی بزرگ مشخص کرده‌اند و ازجمله چگونگی پذیرش نمایندگان کشورهای شرکت‌کننده.
پرسپولیس در فاصله 3هفته مانده به پایان لیگ در دیداری حساس در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.
منبع خبر بازداشت محسن فروزان و همسرش یک نماینده مجلس بود.
​​​​​​​ جبار فعلی -ستاره سال‌های دور بوکس- که در المپیک1972 مونیخ نماینده ایران بود و توانست مبارزات خوبی داشته باشد خودش معتقد است اگر داوران در حقش اجحاف نمی‌کردند
بازیکنان آرسنال برای سوت پایان هر بازی لحظه‌شماری می‌کنند تا به سفره رختکن برسند/برخی مربیان یا باشگاه‌ها آشپز اختصاصی برای تیم استخدام می‌کنند.
بعد از مصدومیت محمد انصاری و جراحی زانوی این بازیکن شایان مصلح در دفاع چپ بازیکن ثابت پرسپولیس بود و از ابتدای این فصل توانست با عملکرد خوب خود مشکلات پرسپولیس را در این خط کاهش دهد.

هیجان در ساعت 5عصر

پرسپولیس 1515روز است به تراکتور نباخته و اگر فقط یک روز به این رکورد اضافه کند قهرمانی‌اش قطعی به نظر می‌رسد
تیتر یک
دنیا که آخر ندارد، اما اگر داشت قطعا برای پرسپولیس و به‌خصوص برای تراکتورسازی آخر دنیا همین‌جا بود. در این یک دهه‌ای که تراکتورسازی به لیگ برتر آمده تقابل این تیم با 2قطب قرمز و آبی تهران همیشه از حساسیت و تنش بسیار بالایی برخوردار بوده است.
ادعا درباره نقش منفی کی‌روش در انتخاب سرمربی تیم‌ ملی

ادعا درباره نقش منفی کی‌روش در انتخاب سرمربی تیم‌ ملی

به گفته احمد براتی، فدراسیون فوتبال ایران به‌خاطر مصاحبه‌های اخیرکی‌روش با فدراسیون کلمبیا و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مکاتبه کرده است
فرهاد و قاتلی در دهانش!
فرهاد و قاتلی در دهانش!
وقتی «ستاره سکوت» ناچار است لب باز کند
​​​​​​​در این چند روز خیلی از دلسوزان و مصلحت‌اندیشان به فرهاد مجیدی هشدار دادند سرمربی استقلال نشود و به این زودی خودش را در معرض امتحانی چنین بزرگ قرار ندهد. فرهاد اما گوش نکرد و آمد. حالا اسمش «موقت» است
بارسلونا-لیورپول، نبرد مسی- فن دایک هم هست؛ دو مدعی توپ طلای 2019، بهترین گلزن در برابر بهترین مدافع
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین بازیکن دهه‌های اخیر استقلال که هواداران فراوانش منتظر نشستن او روی نیمکت سرمربیگری آبی‌ها بودند دقیقا از ساعت20:15دقیقه امشب به شغل جدیدش رسمیت می‌بخشد.
روز دوشنبه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فعالیت وینفرد شفر به‌همراه ساشا پسرش به حالت تعلیق درآمد.