13
دو شنبه 5 آذر 1397
شماره 7536
ورزشی
23023525
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حق با شما نیست آقای آذری!

مدیرعامل ذوب‌آهن به بهانه‌ای عجیب از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه فولادشهر جلوگیری کرد
ویژه
همزمان با کاهش نسبی محبوبیت تیم ملی و سرمربی‌اش که دلایل مختلفی دارد، شاهد تشدید یک اتفاق عجیب هم هستیم.
این روزها دنیا خیلی به کام فرشاد احمدزاده است. نامبرده نه‌تنها در تیم قعرنشین لیگ لهستان به بازی گرفته نمی‌شود، بلکه اخیرا مورد نوازش کلامی سرمربی تیم هم قرار گرفته است.
بیشتر وقت مدیران استقلال در فصل جاری مربوط به مقوله «بازگرداندن» شد؛ از سوپرجام بگیرید تا جباروف و نورافکن و بقیه.
کیانوش رستمی به حذف نامش از فهرست مسافران قطرکاپ اعتراض کرده، رئیس فدراسیون اما می‌گوید او جواب تلفن او را نداده است
بازدید عادل از خیریه سرای نور و پسرانی که پیش از این کارتن خواب بوده‌اند. به ورزشگاه مرغوبکار که برسی، درست روبه‌رویش سرای نور است؛ سرایی که حالا خانه 15پسر بی‌خانمان شده.
رئال، بایرن، موناکو و منچستریونایتد دیگر نشانی از بزرگی ندارند. تیم‌های بزرگ چه مرگ‌شان است؟ در اواسط و اواخر جدول لیگ‌های بزرگ اروپایی نام باشگاه‌هایی دیده می‌شود...

فقط 15 دقیقه

غیر از یک گل آفساید و یک ضربه کاشته، نبرد مدعیان در روز بارانی آزادی، چیزی نداشت. جو ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی، نسبت به مصاف‌های قبلی این دو تیم جو بهتر و آرام‌تری بود.
در حسرت آزادی

در حسرت آزادی

بازی در زمین بی‌طرف، مانعِ بزرگ موفقیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا . روبه‌رو نشدن با تیم‌های عربستانی، نقش بسیار مهمی در موفقیت پرسپولیس در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشت.
تبعید 76روزه سرخ‌ها
تبعید 76روزه سرخ‌ها
سایه‌روشن برنامه آسیایی پرسپولیس و استقلال. فصل گذشته 2 تیم عربستانی به‌دلیل بدهی و مشکلات اداری موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا نشدند.
این بی‌احترامی است که هر بار به یک بهانه با کی‌روش دعوا می‌کنند. ​​​​​​​ اشکان دژاگه پس از مدتی سکوت، تصمیم گرفت در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی به مشکلات تیم ملی واکنش نشان دهد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در مورد بدعت ناپسند ذوب‌آهن که در امتداد رفتارهای غلط علی دایی است. یکی از شبکه‌های تلویزیونی هنگام پوشش اخبار مربوط به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برخلاف پرسپولیس، استقلال و سایپا که پسوند «ایران» را برای آنها درنظر گرفت