2
دو شنبه 5 آذر 1397
شماره 7536
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه به سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در کنفرانس وحدت اسلامی واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل به خوبی می‌داند که چگونه از خود در برابر «حکومت مخرب ایران» دفاع کند.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات دبیرکل اتحادیه عرب خطاب به احمد ابوالغیط گفت: بهتر آن می‌دانیم که شما تحت‌تأثیر معدود کشورهای منطقه، از هرگونه اظهارنظر تفرقه‌افکنانه پرهیز کنید و بخاطر آورید شما دبیر کل اتحادیه عرب هستید و نه مبلّغ سیاست‌های کشورهایی خاص.
قضایی
2هفته پس از اظهارنظر جنجالی وزیر خارجه درباره پولشویی در کشور، محمدجواد ظریف نامه‌ای محرمانه و 12صفحه‌ای به قوه قضاییه نوشته و توضیحات تکمیلی در این رابطه داده است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام، مهمانان کنفرانس وحدت و قشرهای مختلف مردم مطرح کردند

وحدت و یکدلی؛ تنها‌ راه غلبه دنیای اسلام بر توطئه‌ها

رهبری
در خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت رسول اکرمص و حضرت امام صادقع، مسئولین نظام، مهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بپذیریم ایران از آن ایرانیان است

سید علیرضا بهشتی در یادداشتی به مناسبت میلاد پیامبر اسلامص از تندروی‌های پس از انقلاب انتقاد کرده و از نیاز مبرم کشور به گفت‌وگوی ملی سخن گفته است.
تعطیلی دکان‌‌‌‌های انتخاباتی
قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: نه اصولگرای حزبی کامل داریم و نه اصلاح‌‌طلب حزبی کامل، چون انتخابات که می‌شود تازه می‌گویند ما عضو هیچ حزب، دسته و گروهی نیستیم ولی وقتی که نشان و تکلیف باشد، این اتفاق نمی‌افتد.
PDF ایران
کوتاه ایران
دولت، شبیه بچه‌زن‌بابا شده و پس‌گردنی می‌خورد!/ شورای نگهبان، مهندس ندارد
نسبت اقتصاد کثیف با اعتیاد/ شورایاری‌ها جدی گرفته نمی‌شوند