22
سه شنبه 2 اسفند 1401
شماره 8719
پرونده2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجموعه ورزشی دارالشهدا صاحب زمین اسکیت می‌شود

‌خبر
عملیات عمرانی برای ایجاد زمین اسکیت و ساخت بنایی برای آن در مجموعه ورزشی دارالشهدا در حال اجراست.
ویژه
پیدا کردن تنها مسجد شهرک شهید بهشتی در منطقه١٦ در بین منازل مسکونی شهرک کار چندان مشکلی نیست.
معابر کم‌عرض، کمبود پارکینگ و تراکم بافت فرسوده در محله جوادیه باعث شد تا خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه۱۶ با انتخاب زمین مناسب به کمک معتمدان این محل ساخت پارکینگ طبقاتی زیرسطحی با ظرفیت ۲۰۰خودرو را جانمایی و عملیات ساخت آن را در خیابان ۲۰‌متری جوادیه در اولویت‌ کاری خود قرار دهند.
کار خوب
«کسی نباید از اینجا دست خالی برگردد» این شعار بچه‌های مسجد پیامبر اعظم ع محله بهرود منطقه۲ است مسجدی که کمتر از ۲دهه از ساختش می‌گذرد، اما توانسته در این مدت با همراهی نمازگزارانش خیریه بزرگی را دایر کند.

ویلا و ماشین لاکچری ندارم

پزشک فوق تخصص از ۴۰ سال پیش بیماران نیازمند را رایگان درمان می‌کند و کاری به تعرفه پزشکی ندارد
گزارش
فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی دارد و ساکن میرداماد است، اما از ۴۰سال قبل هر روز برای درمان رایگان بیماران نیازمند به مطبش در محدوده شهرری می‌رود.
چهره مقبول و سنگ‌صبور طرشتی‌ها

چهره مقبول و سنگ‌صبور طرشتی‌ها

محله طرشت به باغ‌ها و بقعه علامه طرشتی‌اش شهرت دارد، اما در این محدوده از پایتخت مقبره قدیمی‌ای هست که اگرچه نسبت به بقعه شیخ‌طرشتی قدمت چندانی ندارد، به‌دلیل ویژگی‌های شخصی که در آن دفن شده، اهالی بعدها با اتصال آب و برق به آن مکان، برای قرائت فاتحه و دعا به این مقبره رفته.
المان‌هایی به عنوان نماد ۵۲ شهید در منطقه۱۴
المان‌هایی به عنوان نماد ۵۲ شهید در منطقه۱۴
مسئولان شهرداری منطقه۱۴ با اجرای طرح و کارویژه‌ای خلاقانه در این بخش از شهر تهران و در میدانگاه امیرکبیر به‌دنبال شناسایی، احیای هویت محلی و معرفی بزرگان ملی و مذهبی این بخش تهران به نسل امروز جامعه هستند.