10
چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401
شماره 8499
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بانیان جنگ‌های هیبریدی

یادداشت
کارشناس مسائل سیاسی معتقد است دشمن برای هدف قرار دادن نظام به جای توسل به ابزار نظامی، استفاده از سلاح های کاربردی تر مانند شبکه های اجتماعی و رسانه ای را به دلیل اثرگذاری بیشتر بر افکارعمومی و هزینه کمتر نظامی در دستور کار خود قرار داده است.
ویژه
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری بر اهمیت بهره‌مندی از نظرات نخبگان در نظام حکمرانی کشور تأکید کرد و گفت: یکی از مأموریت‌های ما در مرکز بررسی‌ها، توسعه‌ شبکه‌ نخبگانی کشور و تسهیل ارتباط این شبکه با نظام حکمرانی کشور است.
دبیراتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: در دیدار اخیر دانشجویان با رهبرمعظم انقلاب، منطقی که رهبر انقلاب درعرصه مطالبه‌گری برای دانشجویان توضیح دادند برمبنای عقلانیت بود و دانشجویان را با روش مطالبه صحیح آشنا کردند. محمد اسکندری افزود: رهبری برای حفظ پرچم عدالت‌خواهی در کشور، بر مطالبه‌گری منطقی تأکید کردند تا بهانه دست دشمنان عدالت‌خواهی داده نشود.

چرا باید در جنگ روایت‌ها تهاجمی عمل کنیم؟

کشورهای مستقل و آزادی‌خواه هیچ‌گاه از جنگ نرم معاندان در امان نیستند
گزارش
به قطعیت می‌توان گفت حجم و تعداد رسانه‌های معاند علیه کشور ما تا آنجا زیاد است که هیچ کشوری در دنیا این تعداد از دشمن رسانه‌ای را ندارد. کافی است که تعداد و اسامی رسانه‌ها و شبکه‌های معاند خارجی را بررسی کنیم.
دام تور اطلاعاتی به جای گردشگری

دام تور اطلاعاتی به جای گردشگری

اردیبهشت‌ ماه است و هرساله معلمان کشورمان به مناسبت روز معلم با برپایی مراسم‌ها و تجمعاتی علاوه بر گرامیداشت این روز به بیان مطالبات و خواسته‌های خود می‌پردازند.
نقل‌قول‌خبر/غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه
رفع دردهای مزمن با درمان عادی ممکن نیست و نیازمند درمان ویژه است؛ درمانی که هزینه دارد و باید مستمر و مداوم باشد تا اثرات برجای مانده از دردهای مزمن و کهنه را به‌طور کامل مداوا کند.