6
چهار شنبه 2 خرداد 1397
شماره 7391
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک گفت: مواد مصرفی و لوازم‌ جانبی عینک در بازار کم شده و تا دوبرابر افزایش قیمت را تجربه کرده است.
محصولات بهداشتی و سلولزی همچون پوشک بچه که مواداولیه آنها از طریق واردات تأمین می‌شود، در برخی موارد با کمبود عرضه و با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لبنیات خبر داد و گفت: قیمت کره ۱۰۰ گرمی نیز هزار تومان افزایش یافته است.
زمانی دوچرخه وسیله‌ای برای تفریح و بازی در سنین کودکی و نوجوانی بود اما به مرور این فرهنگ در ایران بیش از پیش جا افتاد که این وسیله به ظاهر سرگرم‌کننده و ورزشی می‌تواند به یکی از مهم‌ترین وسایل حمل‌ونقل در شهر‌ها نیز تبدیل شود.
پنیر به طور روزمره در سفره ایرانی ها حضور پر رنگی دارد و صبحان هاینیست که در آن پنیر نباشد.
یک خرید دوست‌داشتنی

یک خرید دوست‌داشتنی

کوچولوهای دوست‌داشتنی آنقدر به همه امید پدر و مادرها بدل می‌شوند که کوچک‌ترین کاری را برایشان با عشق و جان و دل انجام می‌دهند.
فروشندگان، گرفتار گرانی کیسه پلاستیکی
فروشندگان، گرفتار گرانی کیسه پلاستیکی
اصناف می‌گویند: افزایش قیمت نایلون به مرور اثر خود را بر تمام کالاها نشان خواهد داد
شاید در ظاهر چندان به چشم نیاید و شاید بسیاری از ما حالا دیگر فهمیده باشیم که کیسه و نایلون برای محیط‌زیست چه آثار ویرانگری را به جای خواهند گذاشت اما اگر کمی دقت کنیم می‌بینیم که چگونه این کالای به ظاهر ساده در حد گسترده بر بازارهای مختلف تأثیر دارد
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از افزایش قیمت رب، تن ماهی و شوینده‌ها خبر داد و همچنین اعلام کرد: قیمت برنج خارجی، حبوبات و شکر در بازار عمده‌فروشی کاهش یافته و به‌زودی در بازار مصرف نیز شاهد کاهش قیمت این محصولات خواهیم بود