• چهار شنبه 2 خرداد 1397
  • الأرْبِعَاء 8 رمضان 1439
  • 2018 May 23

خونین شهر، چشم انتظار خرمشهر

شیئی نورانی از آسمان آمد و جلوی چشمانش خورد به ‌جمع پیرمردهایی که برای معاشرت دور هم جمع شده بودند. گردوخاک‌ها که نشست، تازه فهمید که نام آن بلای آسمانی، جنگ است.

مخالفت شورا با حذف پخش فوتبال در کافه‌ها

اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به خبر ممنوعیت پخش بازی‌های جام جهانی در کافه‌ها واکنش نشان دادند
ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع جام‌جهانی‌2018روسیه با واکنش تعدادی از اعضای شورای شهر تهران مواجه شد.

روحانی: به زنان و دختران‌مان که در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی حضور دارند، میدان دهیم

واقعا چه اشکالی دارد که تلویزیون هم مسابقات زنان و دختران ما را پخش کند
رئیس‌جمهور در دیدار صمیمی با ورزشکاران، حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان پرافتخار کشور را در‌ماه مبارک رمضان موجب خرسندی دانست و گفت: ورزشکاران کشور در رشته‌های مختلف ورزش قهرمانی همواره برای ملت ایران و جوانان امیدآفرین بوده‌اند.

دستور رفع اختلالات اینترنت طی ۲۴ ساعت

به دنبال اختلال در اینترنت کشور در پی فیلترینگ تلگرام عصر روز گذشته وزیر ارتباطات طی جلسه‌ای با مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه دستور رفع اختلالات اینترنت ظرف 24 ساعت را صادر کرده است.

همصدایی علیه هیاهوی پمپئو

اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا موجی از واکنش‌ها را به‌دنبال داشت. وحدت و همگرایی ترجیع‌بند واکنش‌های چهره‌های سیاسی و دیپلمات‌ها به ادبیات تند و تهدیدآمیز پمپئو در شرط و شروط گذاشتن برای ایرانیان بوده است.

بازگشت آرامش به «اتمسفر» شورا

پس از جلسه‌های مداوم برای انتخاب شهردار جدید تهران، شورای شهر تهران روز گذشته جلسه‌ای آرام را سپری کرد. البته در این جلسه اعضا تصمیم‌های مهمی برای کرایه‌های تاکسی و اتوبوس در سال‌جاری و همچنین شفاف‌سازی‌ معاملات شهرداری گرفتند.
شهردار تهران در نشست معاونین و شهرداران مناطق:

با انجام کار مردم در کوتاه‌ترین زمان، آنها را شاد کنیم

شهردار تهران معتقد است باید به روبه‌رو نگاه کرد؛ چراکه وقتی کسی به گذشته نگاه می‌کند و همواره در حال سیر در آن است، در نهایت به چاله می‌افتد. بنابراین من را در جریان برنامه‌های آینده خود بگذارید.

روزگار غمبار «کلونی»های شادآباد

امنیت به دمشق بازگشت