25
شنبه 3 مهر 1400
شماره 8323
مترو
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در چشمان‌شان نگاه نکن

در سراسر دنیا، وسایل حمل‌ونقل عمومی، مقررات و قوانین خاص خودشان را دارند.
ویژه
هر کدام از محله‌های تهران حال و هوای خود را دارد. یکی رنگ‌وبوی سنتی داشته و دیگری هیاهوی اداری. ایستگاه‌ها در محله‌های گوناگون ما را همسفر افراد متفاوتی خواهند کرد و به جاها و جغرافیاهای متفاوتی خواهند برد.
هر روز صبح ساعت 6:15 وارد ایستگاه مترو نواب صفوی می‌شود. می‌گوید که تنها زندگی می‌کند.
رفتن از جایی به مقصدی دیگر با مترو، شاید فرصت کوتاهی باشد اما قطعا فرصت مفیدی برای شنیدن یا خواندن درباره واقعه کربلا یا زمزمه‌کردن نوایی، همنوا با حال و هوای این روزهاست.
از جبهه‌های جنوب تا رگ‌های فلزی مترو زیر پوست پایتخت

روایت عاشقی

زبان که قاصر است و قصور خود را هر روز و هر لحظه به زبان می‌آورد از آنچه کم‌کرده‌ایم در حق شهیدان، جانبازان، سربازان و رزمندگان مدافع سرزمین‍مان. همه وقت قدردانی و یادآوری ما محدود شده‌است به همین هفته پیش رو؛ هفته‌ای محدود به
از این خط به آن خط مجهزتر!

از این خط به آن خط مجهزتر!

اگر قرار باشد برای خطوط و سالن‌های مترو، امکاناتی را تعریف کنید، آنها چه خواهند بود؟ طراحی و امکانات سالن‌ها و راهروها؟ زیبایی؟ راحتی صندلی‌ها؟ زمان دقیق حرکت و رسیدن به مقصد؟ اینترنت پرسرعت؟
روی ریل آرامش حرکت کنید
روی ریل آرامش حرکت کنید
وقایع بزرگ، همیشه فرصتی برای تحولات بزرگ و تازه است. دلیل آن هم مهیا شدن برای پذیرایی بهتر از آنهایی است که قرار است در آن اتفاق، حضور داشته باشند.
ساعت درست 5و30دقیقه صبح روز چهارم می ‌چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری مسافر‌های قطار‌ خط12 متروی مکزیکوسیتی ناگهان به سمت سقف و عقب راهروی واگن پرتاب شدند.