17
شنبه 3 مهر 1400
شماره 8323
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

اگر خریدهای 3تیم مدعی لیگ برتر یعنی پرسپولیس، سپاهان و استقلال را براساس نمرات فنی متریکا با هم مقایسه کنیم، مشخص است که خریدهای سپاهان در فصل گذشته میانگین نمره بالاتری داشته و از کیفیت بهتری برخوردار بوده‌اند.
ویژه
الحق که اسم سفر استقلالی‌ها به امارات برای برگزاری بازی با الهلال عربستان را باید «سفر جادویی» گذاشت.
تاریخ و ساعت برگزاری ال‌کلاسیکوی رفت در نوکمپ مشخص شد، درحالی‌که هواداران بارسلونا بعد از رفتن مسی امیدی به نتیجه‌گیری در این مسابقه ندارند.
فاصله داشتن با ترکیب اصلی و اختلاف نظر با سرمربی تیم، اصلی‌ترین دلایل بیرانوند برای ترک رویال آنتورپ به شمار می‌رفتند اما مدت کوتاهی پس از پیوستن به بوآویشتا در لیگ پرتغال هم، این گلر هنوز نتوانسته خودش را به‌عنوان یکی از مهره‌های ثابت این باشگاه تثبیت کند.
ایمان مبعلی که در پیکان و استقلال خوزستان به‌عنوان بازیکن، شاگرد عبدالله ویسی بود حالا در کادر فنی فولاد خوزستان حضور دارد.
ساعت15 امروز فینال لیگ قهرمانان اروپا تکرار می‌شود. آن مسابقه را چلسی یک بر صفر از منچسترسیتی برد و حالا وقت انتقام گواردیولا از توماس توخل است.
درحالی‌که در ماه‌های اخیر بحث رسیدن توپ طلا به ستارگانی مثل مسی، لواندوفسکی و حتی جورجینیو بود، کریم بنزما طوری در رئال بازی می‌کند انگار هماهنگ کرده تا توپ طلای امسال را به او بدهند.

اخبار خوبی در مورد استقلال نمی‌شنیدم

لوسیانو پریرا در گفت‌وگو با همشهری جزئیات جالبی را از روند مذاکراتش با استقلال افشا کرده است. او از اینکه در 38سالگی مورد توجه استقلال قرار گرفته خوشحال است اما درنهایت از ترسی می‌گوید که مانع آبی‌پوش شدن او شد
لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان، یکی از بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای پیوستن به استقلال بود.
ذهن زیبای محرم

ذهن زیبای محرم

واکنش عالی نویدکیا به بازی دوستانه با پرسپولیس؛ کاش شبیه او زیاد داشتیم
انتظار می‌رفت که پرسپولیس برای جبران کردن تعطیلی لیگ و کسب آمادگی حداکثری پیش از بازی با سپاهان، به‌دنبال برگزاری مسابقات جدی تدارکاتی باشد.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
امروز روز مهمی برای ورزش زنان ایران است. 2 تیم در 2 میدان آسیایی نبرد می‌کنند و منتظر مهم‌ترین اتفاق هستند. یکی مقام آسیایی می‌خواهد و دیگری صعود. تیم ملی هندبال در اردن و در مسابقات قهرمانی آسیا به‌دنبال رسیدن به نخستین سکوی آسیایی است.

گل‌زن / کم‌کاری AFC

دور مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا که از سال2017 برگزار نشده بود، از ۲۹شهریور آغاز شده و در حال برگزاری است. با توجه به تأکید فیفا برای بهبود وضعیت فوتبال زنان، انتظار می‌رفت کنفدراسیون فوتبال آسیا در نحوه پوشش بازی‌ها تغییراتی اساسی ایجاد کند.

نکته بازی/ اصلا می‌توانید VAR بخرید

نکته بازی/ اصلا می‌توانید VAR بخرید

نقل قول

مهدی پاشازاده، معاون ورزشی باشگاه استقلال: «در وضعیتی که مدیرعامل استقلال استعفا کرده، من به‌عنوان معاون باشگاه وظیفه دارم خواسته‌های کادرفنی و سرمربی تیمم را جویا شوم و درصدد رفع آنها بربیایم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8323