6o7
پنج شنبه 26 بهمن 1396
شماره 7323
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امیرخانی نویسنده کتاب‌های «ارمیا»، «من او»، «بیوتن» و... دوازدهمین رمانش را به اسم «ر ه ش» منتشر کرده است
بسیاری از علاقه مندان به کتابخوانی می‌گویند ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما نمی‌دانیم چه کتابی بخوانیم. وقتی از آنها می‌پرسید چه سبک کتابی دوست دارند اغلب به دلیل آن که شناخت درستی نسبت به سبک‌های ادبی ندارند، به کتابی اشاره می‌کنند و می‌گویند این سبک. در حقیقت در بسیاری از موارد سبک ادبی با نویسنده و یا نام کتاب اشتباه گرفته می‌شود.
در گزارش‌های پیشین ماجرای درگیری قلمی دو روزنامه مهم اطلاعات و کیهان از نظر خوانندگان گرامی گذشت. این رویداد در سال 1340اتفاق افتاد و تا پایان دهه 50 و حتی تا پس از آن نیز ادامه داشت زیرا کیهان با تمام قدرت پیش می‌رفت و روزنامه اطلاعات موقعیت قبلی خود را رفته رفته از دست می‌داد و کیهان همچنان پیشتاز بود.
بعد از ساخت سریال کیمیا، بیش از 10 تا کار به من پیشنهاد شد. تا اینکه «آنام» به دستم رسید. آنام را که دیدم متوجه شدم می‌تواند مخاطب را طولانی مدت درگیر کند
قرارمان با کامبیز درم‌بخش در کافه نشر ثالث است؛ جایی که معمولا می‌توان صبح‌ها او را آنجا پیدا کرد که همراه کاغذ و قلمش در کنار لیوان قهوه یا چای، نشسته و مشغول طراحی است.
پس از انقلاب مشروطه، بسیاری از مردانی که به خارج سفر کرده بودند، پوشش اروپایی و پوشیدن کت و شلوار، پاپیون و کراوات را به شیوه و سبک و سیاق امروزی پذیرا شدند.
وقتی آموزش یخنوردی می‌بینید

چون پروانه بر دیوار یخ

گزارش
«پرتگاه»، اینجا معنی ندارد...
مناسب هنرجویان

مناسب هنرجویان

ملیح ناصری، هنرمندی است که هنر تذهیب مینیاتور را در محضر استاد حسین اسلامیان که درهنر تذهیب مینیاتور درجهان نخستین است، به‌مدت ده سال و هشت‌ماه آموخته و با زیر وبم‌های آن آشنایی پیدا کرده‌است.
زنگ تفریح نویسندگان
زنگ تفریح نویسندگان
سرگرمی‌های بزرگان شعر و داستان
این تصور اشتباه است که برای تبدیل شدن به یک نویسنده تنها کافی است کتاب خواند و پشت میز تحریر نشست و ساعت‌ها روی کلماتی که قرار است نوشته شود تمرکز کرد.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
مردم کوچه و بازار، منبع الهام نقاشی‌های صادقی هستند. در نقاشی‌های او، فرهنگ تصویری ایران با الهام از نمونه‌هایی مانند کتاب‌آرایی، نقاشی‌های قهوه‌خانه، نگارگری و چاپ سنگی‌های قدیمی ایران موج می‌زند.شوخ‌طبعی وطنازی درارتباط با دنیای اطراف، به‌صورت جان بخشی ‌و بازتعریف انسان، شیوه تصویری این نقاش بزرگ است
با وجود اینکه علی نصیر 4دهه از زندگی خود را در آلمان گذرانده اما آثارش رنگ و بویی آشنا دارند. استفاده از رنگ‌های ناب و دورگیری فیگورها از ویژگی‌های ممتاز کار نصیر است
شما را در سردترین روزهای سال به دلپذیرترین هوای این روزها در کشورمان دعوت می‌کنیم.