3
یکشنبه 25 اسفند 1398
شماره 7905
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مقاومت برای واریز نکردن ۹۱۰ میلیارد تومان پول مترو قانونی نیست

مدیرعامل شرکت مترو گفت: واریز نکردن۹۱۰ میلیارد تومان پول اوراق مشارکت از سوی یکی از بانک‌ها توجیه قانونی ندارد.
ویژه
​​​​​​​به‌منظور کاهش صدمات ناشی از بیماری کرونا و تأمین آسایش و سلامت شهروندان، با ابلاغ معاون شهرسازی و معماری به مناطق 22گانه، همه فعالیت‌ها و عملیات ساختمانی شهر تهران در پروژه‌های دولتی و خصوصی تا 15فروردین 99متوقف شدند.
​​​​​​​در پی شیوع کروناویروس در پایتخت، مهلت اعتبار طرح ترافیک سهمیه‌بگیران دارای تخفیف تا اول اردیبهشت‌ماه 1399تمدید شد.
با اینکه ویروس کرونا بر زندگی مردم ایران سایه انداخته، اما شهر تهران علاوه بر تدابیر ویژه برای مهار این بیماری، به استقبال عید نوروز می‌رود.
برگزاری سومین نشست خبری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران

تدابیر ویژه مقابله با کرونا تشدید می‌شود

گزارش
دبیر ستاد مبارزه با کرونای شهرداری تهران گفت: کاری که در ستاد انجام‌ گرفته در درجه نخست ساماندهی ستاد بود.

لزوم آمادگی برای سیل احتمالی

دوباره سیل در راه است. دوباره بارش‌های سهمگین از راه خواهد رسید و در این روزها که سایه سنگین کرونا بر کشور چیره شده، سیل اگر بیاید همه‌‌چیز سخت‌تر می‌شود.
353خانه سلامت در خدمت مقابله با کرونا
​​​​​​​عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت اقدامات مدیریت شهری برای کنترل کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آن از اقدامات مدیریت شهری قدردانی و بر ضرورت همکاری و هماهنگی کامل تمام دستگاه‌ها در مبارزه با این بیماری تأکید کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
​​​​​​​عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران پیشنهاد کرد در جلسه امروز یکشنبه 25اسفند موضوع قرنطینه تهران‬ با قید دوفوریت به تصویب برسد.
​​​​​​​شهرداری تهران با فراهم‌سازی‌ امکان دورکاری یک‌سوم کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی شهر از شهروندان خواست که خدمات این مجموعه را از منزل دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری آنها نیست.