11
یکشنبه 25 اسفند 1398
شماره 7905
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با تعلیق مسابقات لیگ برتر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فرهاد مجیدی تمرینات آبی‌پوشان را به‌مدت 10روز تعطیل و اعلام کرد که شروع تمرینات از تاریخ 26اسفند‌ماه خواهد بود.
بدون تعارف سال98 سال خوبی برای بسیاری از مردم ایران نبود.
باشگاه فولاد خوزستان به‌دلیل عدم‌پرداخت مطالبات 2بازیکن برزیلی خود از سوی فیفا محکوم شد.
فوتبال ایران این روزها تحت‌تأثیر ویروس کرونا قرار دارد و سازمان لیگ هم چند روز پیش اعلام کرد که بازی‌های فوتبال در رده‌های مختلف تا پایان فروردین 99 تعطیل است.
ویلیان میمبلا، بازیکن پرویی تراکتور که بازی‌های اخیر این تیم را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است، درباره شیوع کرونا در ایران و راه‌های مقابله با آن صحبت کرده است.
واکنش بازیکنان و مربیان درخصوص شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

ورزش زیر یک خم کرونا را گرفت

گزارشی از فعالیت ستاره‌های ورزش ایران در میدان مبارزه با کرونا؛ از علی کریمی، وریا غفوری و مهدی طارمی تا رسول خادم و سرمربی تیم کبدی
چراغ اول را احتمالا علی کریمی روشن کرد. خبر کمک او به مراکز درمانی گیلان را نخستین‌بار استاندار این استان داد.

منهای فوتبال

با تصمیم دولت جمهوری آذربایجان، رقابت‌های کاراته قهرمانی اروپا که قرار بود از ۶ تا ۱۰فروردین‌ماه در باکو برگزار شود، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.
برگزاری مسابقات در اردیبهشت قطعی نیست
سهیل مهدی درباره ادامه بازی های لیگ برتر معتقد است ما تابع دستورات وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستیم.
فوتبال ایران
حسن نصراصفهانی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان تأکید کرد که رفتار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در قبال مکاتبات و ایمیل‌های این باشگاه حرفه‌ای نبود.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که تصمیم به ثبت‌نام برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گرفته بود، روز گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انتخاب شد.
میشو کریستوویچ سرمربی تیم شاهین بوشهر که تمرینات تیمش را به  دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده، برای بازگشت به کشورش از دوستانش پول قرض کرده است!