• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97324
+
-

نیمی از خدمات شهرداری الکترونیکی شد


شهرداری تهران با فراهم‌سازی‌ امکان دورکاری یک‌سوم کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی شهر از شهروندان خواست که خدمات این مجموعه را از منزل دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری آنها نیست. به گزارش همشهری، داوود لطفی، مدیرعامل مؤسسه فناوران شهر در این‌باره گفت: شهروندان تهرانی بدون مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک شهر می‌توانند از طریق سایت اینترنتی شهرداری تهران، سامانه تهران من، تلفن137و کد دستوری #137* عوارض خود را پرداخت کنند. وی از دورکاری یک‌سوم از کارکنان این شرکت در دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد و گفت: این دورکاری سبب می‌شود تا مودیان هم تشویق شوند و به دفاتر مراجعه حضوری نداشته باشند و از طریق سایت اینترنتی شهرداری تهران، سامانه تهران من، تلفن137و کددستوری #137* عوارض خود را پرداخت کنند. البته همه تلاشمان بر این است که پرسنل به شکل شیفت‌بندی به شهروندان خدمات مورد نیاز را ارائه کنند. به گفته لطفی، با توجه به شرایط بحرانی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از یک‌سوم کارکنان دفاتر دورکار شده‌اند و هم‌اکنون انجام کار و فعالیت‌هایی مانند کنترل نقشه، مدیریت فنی و... به شکل دورکاری و از منزل کارشناسان انجام می‌شود. او این را هم گفت که از امروز (دیروز شنبه) دفاتر خدمات الکترونیک شهر اجازه نخواهند داشت تا خدماتی که به شکل سامانه اینترنتی (از قبیل پرداخت و صدور مفاصاحساب، خودرو، خدمات مربوط به طرح ترافیک، ارائه چاپ دستور نقشه، فیش‌های عوارض و...) که پیش از این برای شهروندان در شهرداری تهران تعریف و بارگذاری شده بود را به شکل حضوری ارائه دهند؛ بنابراین همکارانمان فقط متقاضیان را به استفاده از سامانه راهنمایی می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید