3
دو شنبه 19 اسفند 1398
شماره 7900
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حمایت از سالمندان برای پیشگیری از ابتلا

پیشگیری
​​​​​​​شهردار منطقه ٨ پایتخت در اقدامی جالب‌توجه با تأکید بر حفظ سلامت سالمندان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی، از آغاز طرح حمایت از سالمندان تنها برای پیشگیری از کرونا‌ویروس در منطقه٨ خبر داد.
ویژه
​​​​​​​به پیشنهاد مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و با موافقت هیأت‌مدیره، اجاره ماهانه مجموعه‌های ورزشی تا زمان بازگشایی مجدد مجموعه‌ها بخشوده شد.
​​​​​​​مدیرعامل سازمان بهشت‌زهراس تهران گفت:« در این شرایط و با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها و اقدامات لازم جهت پیشگیری از بیماری کرونا به شهروندان توصیه می‌کنیم که زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه و جمعه سال را به زمان دیگری موکول کنند.»
گفت‌و گو
شهرداری تهران در چند حوزه مختلف در حال مقابله با کرونا‌ویروس است.
گزارش همشهری از فعالیت اتوبوس جابزی اتوبوس سیار کودکان کار و وضعیت کودکان کار در روزهای شیوع کرونا در سطح شهر

کرونا از بچه‌ها شکست می‌خورد

70درصد کودکان کار در معرض خطر جدی ویروس کرونا هستند
گزارش
با آن صورت خندان و چشمان درشت و مژه‌های بلند و کشیده، وقتی می‌آید ناخودآگاه شبیه زنگ تفریح، تمام اتفاقات بد یک روز کاری در کوره‌پزخانه‌ها، کارگاه‌های زیرزمینی، سر چهارراه‌ها، متروها و... را به فراموشی می سپارد؛ به‌خصوص در روزهای هراس از شیوع ویروس کرونا در شهر. وقتی نگاهت می‌افتد روی آن جمله‌ای که بر تنه‌اش نوشته شده؛ «کرونا: من از بچه‌ها شکست خوردم.»
کاشت هزار چنار در طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه

کاشت هزار چنار در طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه

از دی‌ماه 600چنار چندساله در خیابان ولیعصر کاشته شده و در روزهای آینده 400اصله چنار دیگر نیز کاشته می‌شود
از ابتدای دی تا به امروز بیش از ۶۰۰ اصله چنار در خیابان ولیعصرعج پایتخت کاشته شده است.
جمعه بازار پارکینگ پروانه تعطیل شود
جمعه بازار پارکینگ پروانه تعطیل شود
​​​​​​​شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح جزئیات فعالیت جمعه بازار پارکینگ پروانه با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: «به‌منظور جلوگیری از تجمع و کنترل شیوع کرونا جمعه بازار پارکینگ پروانه باید تعطیل شود.»
PDF شهر
کوتاه شهر
​​​​​​​ مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از شناسایی اراضی مستعد در بافت های فرسوده برای خدمات پشتیبان با هدف ارتقای کیفیت زندگی در این بافت ها خبر داد.