3
یکشنبه 10 تیر 1397
شماره 7419
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قهر با شهر، قهر با مدیریت شهری

برخورد نزدیک
هر روز در خیابان‌ها رانندگی می‌کنیم، در پیاده‌روها راه می‌رویم، وارد ساختمانی که محل کار ماست می‌شویم، به مغازه می‌رویم، چشم‌هایمان دیوار و ماشین می‌بیند و.... همه اینها یعنی رابطه ما با شهر.
ویژه
عضو شورای شهر تهران با اشاره به نتایج آخرین جلسه شورا با سازمان املاک و مستغلات شهرداری، به گزارش‌ها و جزئیات بیشتری درخصوص ۱۳۰۰ ملک واگذار شده اشاره کرد.
شهر گرام
روز جمعه سید محمد علی افشانی، شهردار تهران در حساب کاربری توییتر نوشت:‌«تهران پایتخت ایران است و باید نماد همگرایی ملی باشد.
نهاد ناظر بر بازنگری طرح جامع و تفصیلی پایتخت به‌زودی تشکیل می‌شود

منافع شهروندان در بازنگری طرح تفصیلی تهران

شهر
در سال86 که طرح جامع تهران ابلاغ شد، همگان پس از 40سال انتظار، امیدوار شدند که پایتخت ایران دارای برنامه‌ای شده‌است که می‌تواند از هر نظر شهر را جایی بهتر برای زندگی کند.

عباس‌آباد مرجع استارتاپ‌های گردشگری

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد گفت: پارک فناوری اطلاعات، مرجع و پایگاه استارتاپ‌های حوزه گردشگری و فرهنگی می‌شود.
بلاتکلیفی 18میلیارد تومان بودجه فیلتر دوده پایتخت
طی 2سال اخیر دولت و شورای شهر برای کاهش آلودگی هوای دیزلی‌ها بودجه تعیین کرده‌اند اما هنوز خبری از اجرا نیست
10میلیارد تومان از بودجه امسال شهر تهران طبق نظر شورای شهر باید برای تهیه و نصب فیلتر دوده روی اتوبوس‌های شهری تهران هزینه شود اما هنوز هیچ شاهدی بر اجرای این مصوبه‌وجود ندارد.
جوابیه
توضیح: روز چهارشنبه، نشستی که قرار بود با حضور نمایندگان فهرست امید در منطقه 22 برگزار شود، بدون حضور نمایندگان و مردم به دلیل عملکرد ضعیف شهرداری در زمینه اطلاع‌رسانی برگزار شد. متن جوابیه شهرداری منطقه 22 به گزارش همشهری در پی می‌آید.
PDF شهر
کوتاه شهر
حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره موضوعات مربوط به توزیع طرح ترافیک خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به شورا احضار می‌کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را اینگونه توزیع کرده‌اند و چرا نام رسانه‌ها را اعلام نکرده‌اند.
برای زندگی فکر کنید ولی غصه نخورید. دیل کارنگی