22
یکشنبه 10 تیر 1397
شماره 7419
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تشکیل تیم‌های عملیاتی برای جذب 41هزار دانشجومعلم جدید

خبرها
رئیس دانشگاه فرهنگیان از تشکیل تیم‌های عملیاتی برای جذب ۴۱هزار دانشجومعلم جدید در استان‌ها خبر داد.
ویژه
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کندشدن شیب طلاق گفت: طبق آمار رسمی در سال۹۶، ۱۸۱ هزار مورد طلاق ثبت شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد امام خمینیره از جامعه مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزی کشور گزارش داد.
گزارش همشهری از تأثیر التهاب اقتصادی اخیر در پرونده‌های دادگاه خانواده

مهریه‌هایی که سکه شد

گزارش
دادگاه خانواده مثل همیشه است؛ شلوغ، بی‌حواس، عصبانی، پراسترس و مغموم از زن و مردهایی که با خشم وارد می‌شوند، هرچه فریاد دارند سر زندگی مشترکشان می‌کشند و دست آخر با تنفر و فحش زیر لب از دادگاه بیرون می‌روند.

دادستان: وزارت علوم اسامی دانشجویان را اعلام کند

درحالی‌که وزارت علوم در روزهای گذشته بارها اعلام کرده در حال پیگیری پرونده دانشجویان محکوم در حوادث دی‌ماه سال گذشته است و حتی وزیر علوم گفت که شخصا در این‌باره با رئیس قوه قضاییه صحبت کرده است، دیروز دادستان عمومی و انقلاب تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا وزارت علوم درخواستی در رابطه با این دانشجویان به دادستانی داشته است؟ گفت: وزارت علوم تا این لحظه به ما رسما اسامی را نداده است و بعد از پیگیری‌های تلفنی، نام چند نفر را دادند.
اشتغال 7500 معتاد بهبودیافته
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به شیوع‌شناسی سال ۹۴ نسبت به زنانه‌شدن اعتیاد هشدار داد و گفت: بر این اساس، نسبت مردان به زنان معتاد در گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال، ۶ مرد به یک زن، در گروه سنی ۲۵ تا ۴۴ سال ۱۶ مرد به یک زن و در گروه سنی ۴۵ تا ۶۰ سال ، ۱۷مرد به یک زن است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی انتظامی قوه قضاییه گفت: برخی جرائم توسط مجرمان حرفه‌ای در حال تکرار است؛ به همین منظور سامانه‌ای برای آنلاین‌بودن آخرین وضعیت مجرم حرفه‌ای ایجاد شده است.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: زندان‌ها نقشی در بازدارندگی از جرم ایفا نمی‌کنند.
معاون درمان اعتیاد سازمان بهزیستی به تشریح برنامه‌های حمایتی از معتادان بهبودیافته پرداخت.