02
شنبه 6 شهریور 1400
شماره 8299
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتصاب تولیت جدید حرم مطهرحضرت احمد‌بن موسی ع

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری را به تولیت آستان مقدس حضرت احمد‌بن موسی علیهماالسلام منصوب کردند.
ویژه
گروه سیاسی همشهری: «خیزش امید و بروز و ظهور موجی از ناامیدی در جامعه» داستان تکراری شکل‌گیری دولت‌ها و سرکار‌آمدن روسای جمهور جدید و بدرقه اجتماعی آنها در پایان دوره است.
دیپلماسی
کشورهای منطقه، آمریکا و اروپایی‌ها امروز در بغداد گردهم می‌آیند؛ در نشستی یک‌روزه که عراق آن را برگزار می‌کند و از کشورهای همسایه خود و برخی کشورهای اروپایی و آمریکا برای شرکت در آن دعوت کرده است.

مرهمی بر رنج خوزستان

رئیس‌جمهور در نخستین سفر استانی‌ همراه جمعی از وزرا به خوزستان رفت ارائه راهکارهای فوری برای حل مشکلات مردم، هدف این سفر بود
دولت
قریب به یک‌ماه پس از فروکش کردن اعتراضات مردم خوزستان، سیدابراهیم رئیسی همراه جمعی از وزرایش راهی این استان شد و اعلام کرد می‌خواهدحل مشکلاتی را که سبب رنج مردم خوزستان شده است، پیگیری کند.
مادر شهید شهریاری آسمانی شد

مادر شهید شهریاری آسمانی شد

حاجیه خانم «قمرتاج زینعلی» مادر مجید شهریاری، شهید هسته‌ای کشورمان، دارفانی را وداع گفت.
دولت چگونه امیدآفرینی کند؟
دولت چگونه امیدآفرینی کند؟
یکی از مسائلی که در کشور ما به‌دلیل تکرار آن به سنت تبدیل شده این است که در بازه زمانی خیلی کوتاهی پس از شکل‌گیری دولت‌ها آن اعتماد مردم و امیدواری اجتماعی ایجاد شده در ابتدای شکل‌گیری دولت از میان می‌رود و مردم ناامید می‌شوند.