21
شنبه 6 شهریور 1400
شماره 8299
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داماد به صحنه قتل مادرزن برگشت

جنایی
داماد 31ساله که در جریان درگیری با خانواده همسرش، مادرزنش را با ماشین زیر گرفته و باعث مرگ او شده بود، هنگام بازسازی صحنه حادثه مدعی شد که قصد جنایت نداشته و اصلا متوجه نشده که مادرزنش را با ماشین زیر گرفته است.
ویژه
مردی که در جریان جنایتی هولناک زن جوانی را همراه با دختر 2ساله‌اش به قتل رسانده و جسد آنها را در بیابان دفن کرده بود چند روز پس از جنایت شناسایی و دستگیر شد.
در جریان واژگونی 2 خودروی حامل مهاجران غیرقانونی در استان فارس دست‌کم 8نفر جان خود را از دست دادند و 13نفر دیگر به‌شدت مجروح شدند.
پلیس از شاکیان درخواست کرد برای شکایت از 2متجاوز سریالی به اداره آگاهی تهران مراجعه کنند

دختران بیهوش، قربانی نقشه شوم جوان خواننده

داخلی
آبمیوه مسمومی که خواننده مجالس عروسی به دختران جوان می‌داد چنان قوی بود که تا ساعت‌ها آنها را بیهوش و گیج می‌کرد. همین زمان کافی بود تا جوان متجاوز و همدستش نقشه سیاهی را که در سر داشتند عملی کنند.
نباید به مردم امید واهی داد

نباید به مردم امید واهی داد

بیش از 3 ماه است که مذاکرات برای خرید واکسن فایزر از آلمان و بلژیک و مدرنا از هلند آغاز شده است
ابهامات زیاد است، سوال‌های بی‌پاسخ و موضوعاتی که درباره آمارهای مرگ و ابتلای کرونا و میزان اثربخشی واکسن‌ها، به شایعه‌ها و اخبار نادرست، دامن زده است. حالا در این وضعیت، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، مدیریت نظام سلامت، به ویژه کرونا، به دست تیم جدیدی سپرده شده است؛ تیمی که همزمان با پیک پنجم، وارد وزارت بهداشت شده و قرار است مرگ‌های بالای 500 نفر در روز را مدیریت کند.
با مردم/ رقم عوارض اتوبان تهران- پردیس منصفانه نیست
عوارض اتوبان تهران-پردیس و برعکس 7هزار تومان است که با توجه به کوتاهی مسیر رقم بالایی است؛ مخصوصا برای افرادی که در طول روز 2بار از این اتوبان تردد می‌کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان نیمه‌کاره‌ماندن متروی ورامین در ستون با مردم روز 12مردادماه پاسخ داده است: «پروژه احداث خط متروی تهران - قرچک - ورامین - پیشوا - گرمسار طبق مصوبه دولت در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده و مجری آن شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.