02
سه شنبه 7 بهمن 1399
شماره 8145
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرمانده کل ارتش: تمامی تحرکات دشمن رصد می‌شود

ارتش
​​​​​​​امیر سرلشکر سیدعبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان بندر لنگه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی و جزایر سه‌گانه، آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
ویژه
​​​​​​​رئیس‌جمهور دیروز در جلسه شورای‌عالی حفاظت محیط‌زیست با تأکید بر اینکه حیات ما وابسته به محیط‌زیست است و حفاظت از آن باید با جدیت و قاطعیت انجام شود، گفت: اگر محیط‌زیست دچار مشکل شود، سلامت جامعه و مسائل اجتماعی و حتی امنیت اجتماعی در خطر می‌افتد.
رهبری
​​​​​​​خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده عصر دیروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حق مردم،حق مسئولان

نماینده سابق مجلس :ساختارمعیوب ودسترسی متفاوت نمایندگان به امکانات و خدمات سبب می شود برخی نمایندگان برای خود حقوقی ویژه قائل باشند
بهارستان
ماجرای درگیری نماینده سبزوار و سرباز وظیفه پلیس راهور به‌دلیل حساسیت اذهان عمومی و اظهارنظر مکرر صاحب‌نظران روزبه‌روز ابعاد بزرگ‌تر و وی‍‍ژه‌تری می‌یابد.
تور منطقه‌ای ظریف در قفقاز

تور منطقه‌ای ظریف در قفقاز

​​​​​​​  وزیر خارجه که عازم یک تور منطقه‌ای شده در نخستین مقصد در باکو با رئیس‌جمهور آذربایجان و دیگر مقامات این کشور دیدار کرد.
هشدار رئیسی به طرح اختلافات در تریبون‌های عمومی
هشدار رئیسی به طرح اختلافات در تریبون‌های عمومی
درحالی‌که طرح مواضع اختلافی از سوی شخصیت‌ها و جریانات سیاسی علیه یکدیگر از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های عمومی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری شدت گرفته است، رئیس قوه قضاییه نسبت به طرح اختلافات در رسانه‌ها هشدار داد و تأکید کرد که تریبون‌ها باید محل امیدآفرینی باشد.