20
سه شنبه 7 بهمن 1399
شماره 8145
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تهران به روایت آمار و تحلیل کارشناسان، ساختمان‌های ناایمنی دارد که درصورت رخداد حوادثی چون حادثه پلاسکو در سال95، احتمال بروز فاجعه در آنها بالاست.
گاهی کودکان مجبورند فشارهایی مانند مسئولیت خانه و مراقبت از کودکان کوچک‌تر را به‌عهده بگیرند یا غمخوار و حمایت‌کننده والدین باشند.
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده‌اند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که پیکر روحانیون سرشناس را به خانه خود می‌برد و غسل می‌دهد!
طرح روز
کی‌اف:‌ گربه‌ای که در یک کانتینر حمل‌ونقل دریایی بیش از 3‌هفته بدون آب و غذا گیر افتاده بود پس از باز شدن کانتینر زنده بیرون آمد و به راه خود ادامه داد.
نیویورک: دختری که از لباس‌های عروسی و عکس‌های مراسم ازدواجش ناراضی بود خانواده‌ خود و داماد را مجبور کرد تا مراسم عروسی دیگری برگزار کنند.

عکس روز

نخستین روز مدرسه در یک روز برفی - شهرستان آزادشهر گرگان
بلیت 9یورویی پرواز لوفت‌هانزا

بلیت 9یورویی پرواز لوفت‌هانزا

برلین:‌ شرکت لوفت‌هانزای آلمان برای حفظ جایگاه‌ و سهمیه خود در فرودگاه‌ها ممکن است بلیت‌هایی به ارزش فقط 9یورو بفروشد.
مزرعه نورانی در هلند
مزرعه نورانی در هلند
آمستردام: هنرمند هلندی دان‌رزگارد با نصب هزاران لامپ‌ال‌ای‌دی کوچک در مزرعه‌ای 2هکتاری تصویری بی‌مانند از یک مزرعه را به جهان ارائه کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دیروز پس از تجمع جمعی از بازنشستگان تامین‌اجتماعی در مقابل سازمان برنامه و بودجه، در‌های سازمان به روی تجمع‌کنندگان باز و آنها به داخل ساختمان دعوت شدند.
«تخم شَر» نوشته بلقیس سلیمانی، «ساکن خیابان بهشت» نوشته مریم رجبی و «بعد از هفت قدم بلند» از راضیه مهدی‌زاده سه عنوان کتابی هستند که به تازگی، اولی از سوی انتشارات ققنوس و دو کتاب دیگر از سوی انتشارات هیلا، منتشر شده‌اند.
پیرو اقدامی که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه مأمور راهنمایی و رانندگی انجام داده است، صرف‌نظر از مطالبی که در رسانه‌ها مطرح شده و موجب جریحه‌دار شدن افکار و احساسات عمومی شده