• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 29 مرداد 1402
کد مطلب : 200593
+
-

گرینویچ

شهر ارواح مجلل

انتشار تصاویری از یک دهکده بسیار لوکس و خالی، حسابی این سکونتگاه مجلل و رازآلود را سرزبا‌ن‌ها انداخته است. این مجتمع، در واقع اقامتگاهی مخصوص در حاشیه شهر صنعتی شنیانگ در چین است. یک شرکت عمرانی، در دوران اوج فعالیت‌ مستغلات، این طرح جاه‌طلبانه را ارائه و کار احداث 250اقامتگاه لوکس را با سبک و الگوی اروپایی شروع کرد اما از سال 2018، بدون هیچ توضیحی، عملیات عمرانی متوقف   و این مجتمع، به شهر ارواح تبدیل شده است. اخیرا انتشار تصاویر آن، در دنیا سر و صدا کرده و این دهکده، مورد توجه قرار گرفته است. هیچ خبری از توقف عملیات عمرانی منتشر نشده است اما مردم محلی می‌گویند فساد مالی گسترده باعث توقف پروژه شده است.

نجات توسط نوه شجاع

دوره‌های آموزشی تابستانی، معمولا از سوی نوجوان‌ها وقت تلف کردن به‌حساب می‌آیند اما یک نوجوان، به واسطه چیزهایی که در این دوره‌ها یاد گرفته، ‌پدربزرگش را نجات داده و به قهرمان محلی تبدیل شده است. جیسون آسین به همراه خانواده در یک زمین گلف در آتلانتیا بود که ناگهان پدربزرگش، نقش زمین شد. او خیلی زود خود را به او رساند و متوجه شد پیرمرد دچار حمله قلبی شده. جیسون خیلی سریع و خونسرد، چیزهایی را که درباره عملیات احیا در دوره تابستانی یاد گرفته بود روی پدربزرگش اجرا کرد و عملا جان او را نجات داد. رسانه‌ها خیلی زود به این ماجرا و نجات پدربزرگ توسط نوه‌اش علاقه نشان دادند و حالا جیسون ‌و کار شجاعانه‌اش مورد ستایش عمومی قرار گرفته است.

پاداش 400هزار دلاری تعهد
ماجرای تعهد یک کارگر رستوران زنجیره‌ای به کارش در آمریکا، صدها هزار دلار کمک برای این مرد به همراه داشته است. ماجرا این است که کوین فورد که آشپز یک فست‌فود زنجیره‌ای است، چند هفته پیش در یک ویدئو درباره کارش صحبت کرده و گفته بود که در 28سال گذشته، ‌حتی یک روز را هم غیبت نکرده. این میزان تعهد او، خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و کمپینی برای کمک به او راه افتاد. خیلی زود، مردم عادی و برخی ستاره‌های سینما، ‌به نشانه قدرشناسی از تعهد کاری اش ، کمک به او را شروع کردند و بیش از 400هزار دلار برای این پدربزرگ 60ساله جمع‌آوری شد. او از مردم تشکر کرده و گفته انتظار این واکنش را نداشته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید