24
چهار شنبه 24 آذر 1400
شماره 8388
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوی انقلابی

زندگی پدیا
تخلق به خوی انقلابی معلوم است که بی‌ملاحظگی سیاسی هم می‌طلبد. گاهی پای نهادن و بلکه به دور افکندن منافع قبیلگی نیز می‌طلبد.
ویژه
دوستم گفت بنفشه آورده‌اند. صندوق صندوق. برویم بنفشه بخریم. رفتیم باغ گل. صندوق‌های بنفشه را چیده بودند بیرون. بنفشه یکی از زیباترین و بی‌ادعاترین و کم‌زحمت‌ترین گل‌های جهان است.
بازار مسکن در 4منطقه16تا 19شهر تهران که پایین‌ترین متوسط قیمت را به‌خود اختصاص می‌دهند با افت ۴ تا ۶درصدی قیمت مواجه شد و متوسط قیمت در منطقه ۲۰ نسبت به نخستین‌ماه پاییز ۴/۴ درصد بالا رفت.
مهاجر

همشهری جهانی

روزنامه گامی در مسیر تجدد جوامع بود که همچنان نیز به‌عنوان بستر و مظهری برای طرح و ترویج اندیشه و دستاوردهای انسانی شناخته می‌شود. میزان تعامل جامعه با روزنامه‌ها همواره به‌عنوان شاخصی در بررسی فعالیت‌های فرهنگی سنجیده می‌شود.

از بلا نگه دارش...

همشهری را دوست دارم نه به‌خاطر اینکه حالا با این کلمات بخشی از یک صفحه را در این روزنامه به عاریه گرفته‌ام، که بهانه برای دوست‌داشتن‌اش بسیار است. دغدغه شخصی مکتوب نمی‌کنم چون می‌دانم بهانه علقه من مکثر است‌ در جمعیت‌ما، مایی که همشهری را دوست داشتیم و داریم و خواهیم داشت.
خوش خبر/3700جراحی رایگان پزشک هندی
پزشکی در هند با انجام 3هزار و 700عمل جراحی رایگان برای کودکان، به یکی از قهرمانان این کشور تبدل شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
قدیم‌ترها قیمت همه‌‌چیز با بالارفتن و پایین‌رفتن قیمت بنزین سنجیده می‌شد، حالا با قیمت پراید!
…جانم برایت بگوید امیرجان: درنهایت همیشه برد با دنیاست. رسم روزگار اینطور است.
یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تا حالا منو از سکته نجات داده! هروقت یه چیزی اذیتت می‌کنه از ته دل بگو به درک! من مادر هستم.