17
چهار شنبه 24 آذر 1400
شماره 8388
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیرحلقه / آرون در بوکا

آرون گرامی‌پور که در بازی‌های المپیک توکیو یکی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران بود، برای تیم کانسپسیون شیلی در رقابت‌های بسکتبال لیگ قهرمانان آمریکا به میزبانی میامی بازی کرد. آرون به نسبت 2بازیکن دورگه‌ دیگری که تیم ملی را در المپیک همراهی کرده بودند، منتقدان کمتری داشت.
ویژه
بارسلونا از پریشب کانون اخبار و توجهات رسانه‌ای بوده. دیشب که بازی دوستانه‌ای در عربستان با بوکا جونیورز داشتند؛ 2 تیمی که روزگاری از حضور مارادونا در باشگاه‌شان بهره می‌بردند.
تیم آلومینیوم اراک امروز فرصت دارد رکورد بسته نگه داشتن دروازه در فصل جاری را از تیم فولاد پس بگیرد. آلومینیوم در این فصل فقط یک گل خورده و رکورد جالبی را در این زمینه بر جا گذاشته است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرانجام طلب گابریل کالدرون در حساب این مربی نشست و به‌زودی پنجره نقل‌وانتقالاتی قرمزها باز خواهد شد. البته مدت‌هاست آقایان از این حرف‌ها می‌زنند و درست از آب درنمی‌آید، اما امیدواریم این بار واقعا همه‌‌چیز حل شده باشد و آن دو بازیکن تاجیک هم از سرگردانی خلاص شوند.
تیم ملی هندبال زنان ایران با رتبه سی‌ویکمی مسابقات قهرمانی جهان را به پایان برد. این نخستین رتبه جهانی برای این تیم است. تیم ملی زنان که از سال 2008در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند، امسال برای نخستین بار در جمع 4تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت و راهی مسابقات قهرمانی جهان شد. زنان ایران بدون مسابقات تدارکاتی و اردوی ویژه‌ای به مسابقات آسیایی رفته بودند و می‌‌گفتند اگر قبل این مسابقات یکی دو دیدار دوستانه داشتند، حتما یکی از سکوهای آسیا برای آنها بود.
تقابل رئال با پاری‌سن‌ژرمن هم از آن اتفاقات تاریخی است؛ رویارویی پادشاه لیگ قهرمانان با پرستاره‌ترین تیم فعلی جهان؛ تقابل مسی با رئال مادرید، راموس، ناواس، دی‌ماریا و حکیمی با تیم سابق‌شان و شاید امباپه با تیم آینده‌اش.
در شرایطی که همه منتظر بودند طلسم گلزنی‌های مهدی طارمی بشکند و او بالاخره موفق به گشودن دروازه رقبا شود، سرمربی پورتو اصلا بازیکن ایرانی‌اش را در ترکیب اصلی مسابقه با براگا قرار نداد.

صدر خفیف

استقلال در روز تولد ناصر حجازی، با شوت سلمانی سپاهان پرمهره و مدعی را شکست داد و موقتا به صدرجدول رفت البته این پیروزی با ارزش هم به تنهایی به همه تردید‌ها در مورد سرنوشت استقلال مجیدی پاسخ نمی‌دهد
تا همین چند هفته قبل، تردیدهای زیادی در مورد نتایج استقلال فرهاد در لیگ بیست و یکم وجود داشت. پنج تساوی پیاپی اتفاقی نبود که هوادارها به سادگی از آن عبور کنند. به نظر می‌رسید استقلال در مسیر درستی قرار ندارد و ناهمواری‌ها در حال غلبه بر جاه‌طلبی این تیم هستند اما حالا دو برد پیاپی روبه‌روی پیکان و سپاهان نگاه‌ها را نسبت به این تیم تغییر داده است.
محکوم به برد

محکوم به برد

چرا پرسپولیس باید پیکان را شکست بدهد؟ چرا در غیراین صورت باید نگران سرخ‌ها بود؟
در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16امروز در ورزشگاه دستگردی تهران، پرسپولیس در حالی میهمان پیکان است که سرخپوشان به دلایل فراوان چاره‌ای جز کسب پیروزی در این مسابقه ندارند. صد البته احترام تیم پیکان واجب است، اما شواهد و نشانه‌ها حاکی از آن است که این تیم نباید رقیب سرسختی برای سرخپوشان باشد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

جدول‌اعداد | 4097

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8388

جدول 8388
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بعد از توقف عجیب پرسپولیس برابر تیم تازه صعودکرده هوادار، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری مدعی شد تیم حریف صرفا از روی 2 ضربه ایستگاهی به گل رسیده است. او احتمالا در زمان بیان این مطلب به‌خاطر نداشت که پرسپولیس هم در این بازی هر دو گلش را از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسانده است.
بعد از تنها یک برد در 5تجربه روی نیمکت باشگاه تراکتور، سولدو و تیمش امروز روبه‌روی نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرند. در حقیقت تراکتور در این مسابقه روبه‌روی تیم مردی به زمین خواهد رفت که همین چند‌ماه قبل به‌عنوان سرمربی تراکتور، قول قهرمانی در لیگ برتر را داده بود!
هوادارانی که این روزها در فوتبال ایران شانس ورود به استادیوم‌ها را از دست داده‌اند و دائما در محاصره درهای بسته قرار گرفته‌اند، عادت کرده‌اند که هر نتیجه ناخوشایند تیم محبوب را به تجمع در مقابل ساختمان وزارت ورزش و باشگاه گره بزنند.