• چهار شنبه 24 آذر 1400
  • الأرْبِعَاء 10 جمادی الاول 1443
  • 2021 Dec 15

مدیران همین حقوق را می‌گیرند؟

ریاست‌جمهوری گزارش دریافتی‌ها و اعداد و ارقام خاص حقوق مدیران بخش‌های مختلف نهادهای حاکمیتی را اعلام کرد
4سال تأخیر دولت سابق در شفاف‌سازی و اعلام عمومی حقوق مدیران و مقامات سرانجام در دولت سیزدهم رنگ اجرا به‌خود گرفته است. براساس قانون برنامه ششم توسعه دولت تدبیر و امید باید از سال1397 دریافتی شاغلان بخش دولتی و سایر بخش‌های حاکمیتی را به‌صورت شفاف در اختیار مردم قرار می‌داد و این اطلاعات از طریق راه‌اندازی یک سایت در اختیار عموم مردم قرار می‌گرفت.

20هزار کودک در تهران مشغول کارند

بر اساس آمارهای غیررسمی حدود 20هزار کودک کار در پایتخت وجود دارد؛ آماری که روز گذشته توسط رئیس کمیته شهر دوستدار کودک شورای شهر تهران در حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح شد.

دهه سوم همشهری

دهه سوم زندگی دوران توسعه و پیشرفت است. علم و تجربه‌ای که طی 2دهه پر فراز و نشیب گذشته به‌دست آمده است در دهه سوم به توسعه و عمدتا در دهه چهارم به تثبیت می رسد. روزنامه همشهری با نوآوری شروع کرد. خلاقیت در فرم و رنگ و سایز و محتوا و غیره باعث شد به سرعت جای خود را میان بازار رسانه ای وقت باز کند. سال‌ها گذشت و این نوآوری کمک کرد روزنامه همشهری به پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین رسانه کشور تبدیل شود.
ورود بزرگ‌ترین مجموعه مطبوعاتی کشور به 30سالگی

سال‌هاست همشهری شما هستیم

24آذرماه‌1371 بود که نخستین روزنامه رنگی کشور متولد شد. تولد نخستین روزنامه رنگی کشور، درست مثل ورود نخستین تلویزیون‌های رنگی، برای مردم، مهیج و ماندگار بود و برای همیشه در خاطرات‌شان ثبت شد.

برگ‌برنده ‌ ایران در مذاکرات وین

در روزهای اخیر شاهد روایت‌های انحرافی اروپا از روند مذاکرات بودیم؛ تا جایی که آنها مدعی‌اند مذاکرات همچنان وارد مرحله اصلی خود نشده‌است و می‌کوشند مواضع جمهوری‌اسلامی ایران را دلیل این اتفاق جلوه دهند؛ موضوعی که سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس معتقد است «بازی بی‌هدف غرب» دربرابر پیشنهادهای قانونی و منطقی و موضع محکم مذاکره‌کنندگان جمهوری‌اسلامی ایران است و بر اراده ایران برای دستیابی به توافقی مثبت اثری نخواهد داشت.

حمایت دوبرابری از قشر آسیب‌پذیر

مهم‌ترین بخش لایحه بودجه کشور، خلاصه بودجه دستگاه‌های اصلی است و برای سازمان بهزیستی کشور ۱۷هزار و ۲۷۷ میلیارد و ۳۳۱ میلیون و 500هزار تومان از بودجه کشور پیشنهاد شده که نسبت به سال گذشته رشدی نزدیک به دوبرابر داشته است.

بازی اوراق با اقساط در تسهیلات مسکن

مصائب دارو از حذف ارز4200 تومانی

جشن یلدایی 10استان در تبریز

کرونا؛ سوژه روز تلویزیون