24
سه شنبه 2 آذر 1400
شماره 8369
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آتش در سکویا

گرینویچ
درخت‌ها هم مثل فیل‌ها فک‌وفامیلی به‌نام ماموت دارند که قدمت‌شان میلیونی است. اما ماموت‌های درخت‌ها برخلاف فیل‌ها همچنان زنده‌اند و منقرض نشده‌اند.
ویژه
چراغ نفتی تنگ و باریک را نیمه‌روشن می‌کرد.
- گوش کن ببین چی می‌گم دختر! همون انگلیسی‌ها یه ضرب‌المثل دارن که می‌گه:« به مردی که سیگار نمی‌کشه، اعتماد نکن». البته سیگار چیز خوبی نیست.
واکسن‌نزن‌ها که طی هفته پیش حسابی در برخی کشور‌های جهان راهپیمایی کردند و دم از مالکیت خصوصی بدنشان زدند و اصلا به روی مبارک هم نیاوردند که زندگی اجتماعی، قانون و قواعد خاص خودش را دارد، حتی با توصیه کاترین دوم، ملکه پیشین روسیه مبنی بر لزوم واکسن زدن هم قانع نشدند.
اعتراض به محدودیت‌های کرونایی
امام رضاع یک جمله‌ای دارند که بی‌نظیر است. می‌فرمایند: اگر آیه، روایت و سنتی هم درباره ازدواج نبود، همین بس که خردمندان به ازدواج رو‌آوردند. سؤالی که شاید ذهن همه را درگیر کند این است که آیا آدم عاقل ازدواج می‌کند یا خیر؟
اسمش هم پر از حس خوب و غرور است، «اوج» را می‌گویم. انگار قرار است با مخاطبانش با هم قد بکشند. آنقدر در همه این سال‌های بعد از انقلاب، هنر به‌خصوص سینما و موسیقی به عده خاصی منتسب شده بود و کار را دست گرفته بودند.

اول آخر

در آستانه بازگشایی مدارس،‌ بخشی از پناهجویان سوری همچنان ساکن مدارس هستند. شهر تل تمر سوریه/عکس:‌ گاردین
زکات، صنف و مسلک ندارد

زکات، صنف و مسلک ندارد

بسیاری از واجبات و مستحبات ادیان الهی شکل مدون و نظام‌مند شده اخلاق‌ها و رفتار‌های پسندیده‌ای هستند که از دیرباز بوده و هستند و خواهند بود.
می شنوید؟ سمعک نیست
افراد دارای معلولیت در ایران حدود ۱۵ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که می‌شود تقریباً ۱۲ میلیون نفر. 12میلیون آدمی که با مشکلات متعددی در جامعه سر و کار دارند و چشم امیدشان به سازمان‌های متولی است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: ۲۵ درصد مشترکان صنعت گاز پرمصرف هستند که حدود ۱۳میلیون مشترک را در برمی‌گیرد و قرار شده که از این‌ماه جرایم سنگینی برای آنها اعمال شود.