05
سه شنبه 2 آذر 1400
شماره 8369
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان: دولت می‌خواهد به جای گاز به تولیدکنندگان سیمان، مازوت بدهد، هزینه حمل‌ونقل مازوت بسیار بیشتر از گاز است و احتمالا این موضوع در افزایش قیمت سیمان تأثیر خواهد گذاشت.
میانگین قیمت انواع میوه در میادین میوه‌وتره‌بار تهران در اول آذر 1400، نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته 37درصد و میانگین قیمت سبزی و صیفی نیز در این بازه زمانی 26درصد رشد داشته است.
رشد همزمان عرضه و رکود در بازار گوشت قرمز به‌دلیل زیاندهی دامداران و کاهش قدرت خرید مشتریان ادامه دارد. تازه‌ترین خبرها از رشد کشتار دام‌های ماده و آبستن در برخی کشتارگاه‌های کشور حکایت دارد.
همشهری روند بازارها در 8‌ماه امسال را ردیابی می‌کند

تغییر جهت پول‌ها به‌سمت طلای آب شده

قیمت طلای آب‌شده با 15/6درصد رشد در 8‌ماه گذشته بیشترین رشد را در میان بازارها داشته است
بورس
در شرایطی که تورم رو به رشد است و بازارها ازجمله بورس در رکود هستند، سرمایه‌گذاری در بازار طلای آب‌شده، رونق گرفته است. با این حال آمار‌ها نشان می‌دهد؛ هیچ‌یک از بازارها قادر به پوشش اثرات تورمی نیستند و بازده واقعی همه بازارها منفی بوده است.

عدد خبر/ 28450تومان

عدد خبر/ 28450تومان
تک خط خبر
مقایسه رقم تسهیلات اعطایی بانک‌ها طی ۷ماه سال جاری با ۷ماه سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که تسهیلات‌دهی بانک‌ها طی 2 سال اخیر به‌طور میانگین رشد ۲۲۵درصدی داشته و از ۴۵۷هزار میلیارد تومان به ۱۵۰۰هزار میلیارد تومان رسیده است.
آمار خبر