17
سه شنبه 2 آذر 1400
شماره 8369
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وینی عذرخواهی کند

وینیسیوس در اواسط دیدار با گرانادا تعویض شد. دلیل تعویض او در این برد 4 بر یک خارج از خانه، خشونت بازیکنان تیم میزبان روی این بازیکن که منجر به اخراج یکی از آنها شد و همچنین حساسیت تماشاگران نسبت به این برزیلی بود.
ویژه
اولین داربی سرخابی در فصل جاری با تساوی بدون گل به پایان رسید. عصر دیروز جوانان استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند تا در فاصله 11‌روز تا داربی بزرگسالان، نخستین شهرآورد پایتخت گلی نداشته باشد.
یوفا فرمول مسابقات مرحله گروهی‌اش را در این فصل تغییر داده. در چند سال گذشته در دور برگشت، بازی‌ها به این‌صورت برگزار می‌شد که ابتدا بازی برگشت آخرین دیدار مرحله رفت انجام می‌شد، سپس بازی اول مرحله گروهی و در انتها بازی دوم دور رفت؛ یعنی روال به این ترتیب بود؛ بازی با حریف اول، بازی با حریف دوم، بازی با حریف سوم، بازی با حریف سوم، بازی با حریف اول، بازی با حریف دوم.
لیگ برتر ایران با شرایط بسیار عجیبی برگزار می‌شود؛ وضعی که در آن شاهد بدترین برنامه‌ریزی ممکن هستیم. یک وقفه بی‌دلیل و مخرب یک ماهه در آغاز مسابقات، حالا باعث شده بازی‌ها از همین هفته‎های نخست با شتابی نامتعارف همراه باشد.
دانیال شه‌بخش، بوکسور کشورمان توانست در مسابقات قهرمانی جهان که در صربستان برگزار شد تاریخ‌ساز شود. او نخستین مدال تاریخ بوکس ایران را در رقابت‌های جهانی کسب کرد، مدالی که سال‌ها حسرتش بر دل اهالی بوکس مانده بود.
اگر این چند تا بازی ملی نبود و به همین بهانه سعید عزت‌اللهی را نمی‌دیدیم که هنوز چقدر استعداد دارد، فکر می‌کردیم فوتبال این بازیکن کلا تمام‌شده که در حوزه باشگاهی به چنین وضعیتی گرفتار شده است.
علیرضا حقیقی با میانگین امتیاز7/06 بهترین دروازه‌بان لیگ تا این مقطع بوده است. گلر نساجی تنها بازیکنی است که در این فصل 2بار به‌عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شده و در 5هفته‌ای که از فصل جاری گذشته از این لحاظ رکورددار است.

از هیچکس توقعی ندارم

کاپیتان سابق ایران هنوز از دعوت به تیم‌ملی ناامید نشده است؛ او درباره مسئله طارمی می‌گوید این مشکل حل‌شدنی است و مهدی باید هرچه‌زودتر به تیم‌ملی برگردد
مسعود شجاعی با 3دوره حضور در جام جهانی رکورد ویژه‌ای را به نام خودش ثبت کرده که هیچ ایرانی دیگری به آن نرسیده است. او حالا در 37سالگی همچنان در لیگ برتر حضور دارد و در این فصل به نساجی قائمشهر پیوسته تا رزومه حرفه‌ای‌اش را طولانی‌تر و پربارتر کند. شجاعی که معمولا خیلی کم مصاحبه می‌کند، در گفت‌وگویی با همشهری از شرایط این روزهای فوتبال و همچنین دوری‌اش از تیم ملی گفته است.
عکس خبر

عکس خبر

ساشا زورف چهره جدید تنیس؛ او در فینال مسابقات ای‌تی‌پی دنیل مدودف را شکست داد و به قهرمانی رسید.
جدول‌اعداد | 4078
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8369

برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم

برنامه بازی/ لیگ برتر- هفته ششم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

زیر حلقه/ تهران - منامه

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال 14بازیکن را برای مسابقه با بحرین به خط کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس مسابقات لیگ 21را خوب شروع نکرده و تقریبا بعد از هر بازی این تیم شاهد تکرار یک اسم بین کامنت‌های اعتراضی بوده‌ایم؛ کمال کامیابی‌نیا. هافبک تخریبی سرخ‌ها ماه‌هاست که به شکل عجیبی به بازی گرفته نمی‌شود.
برای سومین بار در این فصل تماشاگران به بازیکنان مارسی اشیایی پرت کردند. مارسی که خودش کانون آشوب در فوتبال فرانسه محسوب می‌شود، این‌بار هم قربانی هولیگانیسم شد.
علیرضا حقیقی که قبلا در طعنه به بیرانوند خودش را بهترین دروازه‌بان ایران معرفی می‌کرد، حالا حامی گلر تیم ملی شده و در مورد نیمکت‌نشینی اخیر بیرو برابر سوریه گفته: «منتظر نخستین اشتباه بیرانوند بودند تا فضا را برای او خراب کنند.