24
پنج شنبه 20 آبان 1400
شماره 8359
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
امروز11 نوامبر روز جهانی اوریگامی است؛ هنری ژاپنی که تنها متریال ماده خام آن یک برگ کاغذ تخت است و بس.
پس از اینکه مقامات محلی در استرالیا اعلام کردند مردی 60ساله توانسته با ضربه‌های چاقویی که داشته خود را از لای آرواره‌های تمساحی درآورد کاربر‌های فضای مجازی در این کشور این پرسش را مطرح کرده‌اند که بالاخره حمل چاقو قانونی و مفید است .
خاطرات، چه شیرین چه تلخ، همیشه منبع عذاب هستند؛ دست‌کم برای من که چنین است؛ اما حتی این عذاب هم شیرین است. و وقت‌هایی که دل آدم پُر است،
دیالوگ
اسکار شیندلر: قدرت زمانیه که برای کشتن هرگونه توجیهی داشته باشیم، اما این کارو نکنیم.
قصه از همانجا شروع شد که هر بازیگر پفکی یا استخوانی سریال‌ها و فیلم‌های آبکی به مدد فوتوشات‌های اینستاگرامی و پرسه‌های بیکاری مردم در فضای مجازی،
کارهای نمایشی و البته خطرناک برخی موتورسواران و رانندگان در خیابان‌ها و اتوبان‌ها، حالا به فضای مجازی هم راه پیدا کرده و اغلب این افراد، فیلم این رفتارهای پرخطر را در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام منتشر می‌کنند تا فالور بیشتری جذب کنند.

اول آخر/شهر من ، روزنامه من... عکس: همشهری / منا عادل

شهر من ، روزنامه من... عکس: همشهری / منا عادل

لبخند اول، زهرخند آخر

هر کاریکاتوریستی که از دنیا می‌رود هزاران شکلک در این دنیا یتیم می­‌مانند؛ همچنان که با گریختن کامبیز درمبخش به آن دنیا، یتیم ماندند؛ همچنان که پیش از او نیز با مرگ اردشیر محصص، یتیم و بی­‌کس در گوشه‌ای از فضای لایتناهی کهکشان راه‌شیری و خامه­‌ای تلپ افتاده­‌اند.
انتشار گازهای گلخانه‌ای صدادار!
جو بایدن، در طول جلسه با کامیلا، همسر شاهزاده چارلز، درحالی‌که از نفخ رنج می‌برد، خودش را راحت و دیگران را ناراحت کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
سخنگوی صنعت برق گفته:‌ ما به لحاظ شاخص مصرف انرژی کشوری هستیم که موقعیت مناسبی نداریم و میزان مصرف برق در ایران 2برابر متوسط جهانی است.