• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 20 آبان 1400
کد مطلب : 145292
+
-

گرینویچ/ پرسش استرالیایی درباره حمل چاقو

پس از اینکه مقامات محلی در استرالیا اعلام کردند مردی 60ساله توانسته با ضربه‌های چاقویی که داشته خود را از لای آرواره‌های تمساحی درآورد کاربر‌های فضای مجازی در این کشور این پرسش را مطرح کرده‌اند که بالاخره حمل چاقو قانونی و مفید است یا مضر و خلاف قانون. پرسشی که بحث‌های زیادی را در کشور‌هایی که حمل سلاح سرد خلاف قانون است ایجاد می‌کند. به گزارش دیلی‌میل، این مرد در حاشیه رودخانه‌ای در کوئینزلند استرالیا بوده که ناگهان تمساح برای حمله به یک گاو به آنها نزدیک می‌شود و در نهایت موفق می‌شود مرد 60ساله را بگیرد. این پیرمرد
می‌گوید: اگر چاقو همراهم نبود الان غذای آن تمساح شده بودم.

قاضی به ترامپ: رئیس‌جمهور پادشاه نیست
در جریان دادگاه فدرال و پرونده حمله هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا قاضی به رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت: دیگر رئیس‌جمهور نیستی، روسای جمهور هم پادشاه نیستند. به گزارش یورونیوز، ترامپ به طور خاص در تلاش بود تا از تحویل اسنادی که شامل فهرست ملاقات‌ها و تماس‌های او با اشخاص مختلف در جریان حمله روز ششم ژانویه (۱۷دی سال گذشته شمسی) به ساختمان کنگره می‌شد جلوگیری کند. او به‌دنبال جلوگیری از دسترسی کمیته تحقیق مجلس نمایندگان به بیش از ۷۷۰صفحه از اسنادی بود که پرونده‌های مارک مدوز، رئیس پیشین کارکنان کاخ سفید، استفن میلر، مشاور پیشین رئیس‌جمهوری و پاتریک فیلبن، از اعضای تیم مشورتی کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را دربرمی‌گرفت.

موافقت نیمی از فرانسوی‌ها با جعل اسناد
شبکه تلویزیونی ب‌اف‌ام فرانسه که به نتایج یک تحقیق دسترسی پیدا کرده درباره داده‌های مرتبط با فرانسه نوشته «۵۰درصد کارمندان فرانسوی معتقدند دادن یک صورتحساب جعلی به کارفرما قابل‌قبول است. این در حالی است که میانگین هزینه این فاکتورهای قلابی برای کارفرمایان به ۱۱۵یورو برای هر نفر برآورد می‌شود.» براساس داده‌های همین پژوهش ۲۷درصد کارمندانی که با خودرو سفر کرده‌اند، مسافت‌ها را به‌سمت عددهای بالاتر گرد می‌کنند و ۱۸درصد هم گفته‌اند همین کار را در آینده انجام خواهند داد. از سوی دیگر ۳۲درصد جامعه آماری این تحقیق می‌گویند هزینه غذای شخصی را به پای شرکت کارفرما نوشته‌اند و ۱۸درصد تصمیم به اجرای این تخلف دارند. به‌علاوه ۲۷درصد تلاش کرده‌اند تا هزینه‌ها برای خرید وسایل شخصی را با ارائه صورتحساب‌های جعلی شخصی از شرکت بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید