17
پنج شنبه 20 آبان 1400
شماره 8359
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امجدیه / بسکتبال علیه مادر و دختر

تیم ملی بسکتبال زنان در اردن درگیر مسابقات دسته2 آسیاست. با اینکه تیم دیشب بازی حساسی داشت و اگر اندونزی را شکست می‌داد می‌توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند
ویژه
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دومین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا هم به پیروزی رسید.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8359
بهروز رسایلی| کمتر کسی انتظار داشت در میانه کشمکش‌ها بین موافقان و مخالفان دراگان اسکوچیچ در داستان حذف مهدی طارمی از تیم ملی، علی دایی با این صراحت کم‌نظیر وارد معرکه شود و به‌طور مطلق و صددرصدی جانب مهاجم تیم ملی را بگیرد. دایی اما چنین کرد و با ادبیاتی عجیب از خجالت اسکوچیچ درآمد.
ما همیشه پدیده‌ای به اسم کارگران فصلی داشته‌ایم؛ یعنی عزیزان و سرورانی که شغل‌شان فقط در بخشی از ماه‌های سال موجود است و در سایر اوقات یا استراحت می‌کنند، یا به‌کار دیگری می‌پردازند. حالا اما ساکت الهامی در آستانه پایه‌گذاری مکتبی جدید به نام «مربیان فصلی» است.
در جمع 27بازیکنی که دراگان اسکوچیچ برای بازی با لبنان و سوریه به تیم ملی دعوت کرده است، 2بازیکن هنوز بازی ملی ندارند. یاسین سلمانی و سیاوش یزدانی 2 بازیکنی هستند که هنوز فرصتی برای حضور در بازی‌های ملی به‌دست نیاورده‌اند.

بازی اقتدار

در حالی که اسکوچیچ مهاجم اصلی‌اش را خط زده تا اقتدار خود را ثابت کند تیم‌ملی هم نیاز به پیروزی در لبنان دارد تا اقتدارش را به سایر همگروهی‌ها نشان دهد
در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا و در آخرین بازی از مرحله رفت آخرین مرحله مسابقات، تیم ملی ایران امروز در شهر صیدا به مصاف لبنان خواهد رفت. در گروهی که 2تیم از 5تیمش از میزبانی در زمین خودشان محروم هستند، لبنان توانسته امتیاز میزبانی را بگیرد اما نتوانسته مجوز حضور تماشاگرانش را دریافت کند.
اسکوچیچ: طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است

اسکوچیچ: طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است

دراگان اسکوچیچ دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لبنان شرکت کرد و برای نخستین‌بار درباره مهدی طارمی و مشکلات اخیرش با این بازیکن به اظهارنظر پرداخت.
تیغ‌زن در کازابلانکا
تیغ‌زن در کازابلانکا
دستمزد مارک ویلموتس در مراکش بسیار کمتر از ایران است
مارک ویلموتس، سرمربی سابق و نفرینی تیم ملی ایران بعد از 2 سال استراحت و چشم دوختن به غرامت هنگفتی که از فدراسیون فوتبال کشورمان خواهد گرفت، سرانجام تیم جدیدش را انتخاب کرد.
گفت و گو
امیرحسین اعظمی | آلومینیوم تنها تیمی است که در 4‌هفته ابتدایی لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

پیر بشو لعنتی!

عمر فوتبال بازیکنان این رشته ورزشی با پیشرفت علم پزشکی و بدنسازی و تغذیه، بالا رفته است. دیگر اسطوره‌ای مثل میشل پلاتینی در 32سالگی و زیدان در 34سالگی مجبور به خداحافظی از فوتبال نیستند.

حکومت نظامی در بارسلونا

ژاوی قوانین سفت‌وسختی را در بارسلونا وضع کرده و به‌نوعی این تیم بحران‌زده را به پادگان تبدیل کرده است.

می‌خواهم در المپیک‌2024 مدال بگیرم

امیرعلی آذرپیرا با 19سال سن درحالی‌که هنوز در رده سنی جوانان حضور دارد، توانست در بلگراد در مسابقات امیدهای جهان زیر 23سال تک‌مدال طلای کشتی آزاد را کسب کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از اخبار حاشیه‌ای درباره بازی امروز لبنان و ایران، مشکلاتی بود که در راه پخش زنده این دیدار به‌وجود آمد و تا آخرین ساعات قبل از بازی ادامه داشت.
پرسپولیسی‌ها از فیفادی قبلی خیلی شاکی بودند؛ به این دلیل که 2 مسابقه تیم ملی ایران برابر امارات و کره‌جنوبی مانع از آغاز بموقع مسابقات لیگ برتر شد و آنها ناچار شدند با ناآمادگی به مصاف الهلال عربستان بروند.
برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی